Sobota, 11. Januára 2014, 17:22
Ja mám tiež skúsenosť, po ktorej som odtiaľ odchádzal s adrenalínom akoby som mal práve za sebou bungee-jumping. Prišiel som tam s jednoduchou otázkou, chcel som porovnať prevádzkové náklady F10 a F30 (resp. aj E90). Pán prijímací technik na mňa pozeral ako na debila a stále si mlel svoje, bez ohľadu na to koľkokrát som mu otázku preformuloval aby jej porozumel.
Snažil som sa mu vysvetliť, že ja chcem len vedieť či je drahší servis 5ky ako 3ky (servisné prehliadky, servisné úkony, ceny dielov, normohodina...), on si stále rozprával o bezplatnom servise a podobných bullshitoch. Aj po viacnásobnom upozornení, že by sa nejednalo o nové auto, ale o dovoz jazdenky. A on stále dookola o svojom... Som sa cítil ako keby som sa rozprával s automatom na lístky.
Čakal som odpoveď v štýle "jasné, 5ka má drahší servis, lebo má taký a taký podvozok a je drahšia normohodina, lebo sú drahšie diely, lebo ...", alebo "nie, pri rovnakej motorizácii sú prevádzkové náklady na podobnej úrovni, pretože motorové diely sú rovnaké a podvozok/brzdy sú v podobnej cenovej hladine, aj normohodina je rovnako drahá".