... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1

obchodna sekcia

spakinko
Autor témy
Auto: 318iS
Kraj: Bratislavský

318iS buchot od zadnej napravy

Štvrtok, 9. Januára 2014, 20:45

ahojte,
hladal som ale vsade som nasiel len buchanie pri rozbiehani. Moj problem je ze pocujem buchanie ked prejdem po nerovnostiach, take tupe buchotanie, dnes som bol u mechanika, vsetko pozrel a nic nieje volne, ziadny silent ani tlmic ani ulozenie. Mala vola je na kardane resp. v diffe, ale to by buchalo a triaslo hlavne pri pridavani alebo brzdeni nie??? Ja ked sa rozbieham a brzdim nieje ziadny problem....co by to mohlo byt??? neviete mi poradit?
zadne tlmice maju aj s ulozeniami asi rok max rok a pol, tycky zadneho stabilizatora maju asi 3mesiace.

dakujem

msakac33

Re: 318iS buchot od zadnej napravy

Štvrtok, 9. Januára 2014, 20:59

vyber vsetko z kufra vratane rezervy a skus sa povoziť :-s

Jamall
Auto: m50b25
Kraj: Žilinský

Štvrtok, 9. Januára 2014, 21:53

vrchní uložení tlumiče, nebo některý siláč klece diferenciálu

Užívateľov profilový obrázok
SurrendeR
Auto: e36 328i Tour

Štvrtok, 9. Januára 2014, 23:21

silent ramena alebo horne ulozenie tlmicov alebo ball joint pri naboji.. nema to byt co ine ..
ja to tipujem na horne ulozenie , bars maju rok a pol. je to spotrebak za 5e

spakinko
Autor témy

Piatok, 10. Januára 2014, 00:31

skusim vyhadzat ten kufor a uvidim...tiez mam taky silny pocit ze to bude to ulozenie, podobne to buchotalo ked bola ta matica co drzi piestnicu v ulozeni povolena....este otazka, ako zistim ze je to to ulozenie bez rozoberania??? a v tom diferenciali ma byt nejaka ta vola ci vobec ziadna??? dakujem

SurrendeR

Piatok, 10. Januára 2014, 00:34

bez rozoberania niak.. zospodu to nieje tak vidno ako zhora..

msakac33

Piatok, 10. Januára 2014, 07:09

spakinko napísal:
este otazka, ako zistim ze je to to ulozenie bez rozoberania??? a v tom diferenciali ma byt nejaka ta vola ci vobec ziadna??? dakujem