Štvrtok, 28. Mája 2009, 19:35
TEST 01
- 1.0 = nnnnnn= identifikacne cislo automobilu (vin)
- 1.1 =nnnnnn= celkove odjazdene kilometre, pokial sa pred cislom poctu km objavy palicka, tak to znamena ze s celkovymi KM bolo manipulovane
- 1.2 = kodovanie dielu
- 1.3= 045210 = CODER/DIAGNOSE/BUSINDEX......
- 1.4= 1200 = datum vyrobi.......12 = tyzden a 00 = rok
-1.5 = 09_160 = verzia hardveru a softveru
- 1.6 = Typ vstrekovania, pocet valcou, motor .......dakedy nepouzity
TEST 02
- 2.0 = KOMBITOVANY TES PRISTOJOVKY...... proste nadkera kukat na to, vsetky kontrolky sa rozsvietia, rucicky pristrojovky idu z 0 na maximum a zase spet.....
pznamka: na displeji navolime tEST 02 , pockame az to spadne do podmenu 2.0 a stlacime lave tlacitko. Vypneme to klucom v zapalovany do polohy 0.
TEST 03 - SERVISNE INFORMACIE
-3.0 = 1098 = zaklad pre vypocet v litroch
- 3.1 = 0231 = pocet dni zostavajucich do inspekcie
TEST 04 - SPOTREBA
-4.0 = 0154 = 15,4 litra na 100km (momentalna spotreba)
- 4.1 = 0018= 1,8 litra/hodina (spotreba na hodinu)
TEST 05 -DOJAZD
- 5.0 = 062= 6,2 litra/100KM (celkova priemerna spotreba)
- 5.1 = 0543 = 543km (celkovy dojazd)
TEST 06 - MNOZSTVO PALIVA
- 6.0=112334= 11,2 litra vlavo a 33,4 litra v prava (rozdelenie pohonnej hnoty v nadrzi)
-6.1=0123= 12,3 litra ....stav nadrze (nie stav paliva!)
- 6.2 = 0444= stav tankovania alebo stav ukazovatela paliva (pred 6.2 sa bude nachazat jedno z troch cisel - 1 oba snimacesnimace su OK.....2 oba snimace su KO....... 3 neplatny udaj
BMW is my LIfe..........