pri predchadzajucej vymene startera a zhodeni sania som si vsimol zly stav tesneni vstrekovacov, co môze spôsobovat vyssiu spotrebu,nepravidelny chod, a prisavanie falosneho vzduchu alebo unik benzinu atd., tak som hladal tie tesnenia a nasiel som tuto sadu
http://www.ebay.com/itm/For-BMW-3-0L-M3-2-5L-323-525-BOSCH-0280150415-Fuel-Injector-Repair-Service-Kit-/331951385042?hash=item4d49d829d2:g:3HcAAOSwYlJW5tFE&vxp=mtrtak som ju objednal a dnes sa do toho pustil, postup je jednoduchy:
-vybrat vstrekovace
http://www.pelicanparts.com/BMW/techarticles/BMW-5-Series-E39/08-FUEL-Fuel_Injector_Removal/08-FUEL-Fuel_Injector_Removal.htm-vymenit gumicky, plastovu podlozku, sitko, a plastovu koncovku
-zalozit spät

gumicky neboli vo velmi zlom stave, ani plastova podlozka tej sa ani nema velmi co stat, najviac ma prekvapili sitka zo vstrekov ktore vyzerali velmi zle a plastove koncovky ktore boli take krehke ze sa uplne porozpadovali, neskôr dam info ci je citit nejaku zmenu, teraz fotky: