... všetko o BMW ...

Moderátor: mmracing

banner
 
Užívateľov profilový obrázok
gusto
Autor témy
Príspevky: 605
Registrovaný: 28.7.2007
Auto: 325ti
Kraj: Trnavský

BMW 320d E46 (100 kW)

Streda, 15. Júla 2009, 21:50

Séria: 136 k a 280 Nm, po úprave 152 k a 335 Nm.
Čas potrebný pre úpravu: cca. 3 hodiny.
Cena: 270 € + DPH

http://www.mmracing.sk/userfiles/file/b ... 20136k.pdf
 
martini
Príspevky: 2
Registrovaný: 13.8.2009
Auto: BMW 318d - E46
Kraj: Zahraničie

Re: BMW 320d E46 (100 kW)

Štvrtok, 13. Augusta 2009, 14:16

ahoj
a kolko by to stalo na 318d E46?
diky za odpoved
 
matuskoo
Príspevky: 114
Registrovaný: 28.10.2007
Auto: e83 35sd
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: BMW 320d E46 (100 kW)

Nedeľa, 16. Augusta 2009, 18:35

ja som to mal za 200eur:D a 160ps
 
Užívateľov profilový obrázok
gusto
Autor témy
Príspevky: 605
Registrovaný: 28.7.2007
Auto: 325ti
Kraj: Trnavský

Re: BMW 320d E46 (100 kW)

Pondelok, 17. Augusta 2009, 07:31

martini napísal:
ahoj
a kolko by to stalo na 318d E46?
diky za odpoved



aký je to ročník?
 
bonifac27
Príspevky: 1
Registrovaný: 25.10.2008

Re: BMW 320d E46 (100 kW)

Nedeľa, 23. Augusta 2009, 15:20

99/e46 1.8 benzin

ahoj vies zvysit vykon aj na tomto?
ak ano na kolko koni a aka tam je cena?
dik
 
mr.tommy
Príspevky: 17
Registrovaný: 20.9.2009
Auto: BMW 530d e39
Kraj: Bratislavský

Re: BMW 320d E46 (100 kW)

Utorok, 29. Septembra 2009, 14:58

a co takto 530d e39
 
Užívateľov profilový obrázok
gusto
Autor témy
Príspevky: 605
Registrovaný: 28.7.2007
Auto: 325ti
Kraj: Trnavský

Re: BMW 320d E46 (100 kW)

Nedeľa, 4. Októbra 2009, 11:08

mr.tommy napísal:
a co takto 530d e39



Nie je problem, ktora je to verzia, 184 PS alebo 193 PS?
 
mr.tommy
Príspevky: 17
Registrovaný: 20.9.2009
Auto: BMW 530d e39
Kraj: Bratislavský

Re: BMW 320d E46 (100 kW)

Pondelok, 5. Októbra 2009, 07:57

184PS rv 99 automat...a uz asi neni co by som mal napisat :)
 
Užívateľov profilový obrázok
gusto
Autor témy
Príspevky: 605
Registrovaný: 28.7.2007
Auto: 325ti
Kraj: Trnavský

Re: BMW 320d E46 (100 kW)

Piatok, 9. Októbra 2009, 17:58

mr.tommy napísal:
184PS rv 99 automat...a uz asi neni co by som mal napisat :)



Aha, takze prva najslabsia verzia 530d.
Vykon +40-50 PS, krutiaci moment + 85-100 Nm, zalezi aj podla stavu motora.
 
mr.tommy
Príspevky: 17
Registrovaný: 20.9.2009
Auto: BMW 530d e39
Kraj: Bratislavský

Re: BMW 320d E46 (100 kW)

Nedeľa, 11. Októbra 2009, 20:58

ano ano ale mne ide hlawne o cenu :)
 
Užívateľov profilový obrázok
gusto
Autor témy
Príspevky: 605
Registrovaný: 28.7.2007
Auto: 325ti
Kraj: Trnavský

Re: BMW 320d E46 (100 kW)

Nedeľa, 11. Októbra 2009, 23:09

mr.tommy napísal:
ano ano ale mne ide hlawne o cenu :)



Hmm, vacsine nasich zakaznikov ide skor o kvalitu, auta ktore upravujeme potom nedymia, netrhaju a nepadaju do nudzaku.
Cena za upravu tvojho motora je 430 €. Ak by ste prisli s dvomi autami, je to minus 15%.
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Re: BMW 320d E46 (100 kW)

Streda, 21. Októbra 2009, 10:38

Mozem otazku gusto?... nevies preco je na tvojom grafe prepad krutiaceho momentu pri 2000 otackach? Nastal preklz kolies na brzde?

A este by ma zaujimalo ako sa vyratava ten korigovany vykon - kedze v porovnani stym co merali moje auto, tak vykon na motore a kolese je cca rovnaky ako vo vasom pripade, ale korigovany vykon je v mojom pripade nizsi, ale na vasom grafe vyssi...

Pre porovnanie pridavam moj graf...
Prílohy
BMW320d.pdf
320d 100kW
(347.43 KiB) 341 stiahnutí
 
Užívateľov profilový obrázok
mmracing
Príspevky: 60
Registrovaný: 22.12.2008
Kraj: Bratislavský

Re: BMW 320d E46 (100 kW)

Štvrtok, 22. Októbra 2009, 22:39

Ahoj Alfi,

uprimne nie najvhodnejsi graf prezentujeme ako referenciu upravy tohoto motora, mame aj na pohlad krajsie merania.
Prepad je sposobeny bud podklzom kolies na valcoch v tzv. over booste, pri ktorom prudko narastie tlak a tym padom aj sila motora.
(preto meracie zariadenie odmeralo pokles vykonu motora, ktory sa po ustaleni opat vratil na pravdive hodnoty)
Alebo inym nastavenim zatazoveho testu. Je totiz moznost zvolit si "dlzku" merania. Casom merania sa meni rozdiel v reakcnom case regulacie plniaceho tlaku turboduchadla na zaklade MAP senzoru ( pri kratkom merani motor nema cas sa tolko "nafuknut" pretoze rychlo leti do otacok a priebeh je plynulejsi)

Korigovany vykon je prepocitany vykon podla normy ktoru udava vyrobca vozidla, hodnotu vykonu podla normou danych podmienok pre motor.
Co znamena ze ak teplota nasavaneho vzduchu, podmineky vonkajsieho prostredia, vlhkost vzduchu a pod. su rozdielne ako pri predom zadefinovanych hodnotach, ktore su stanovene v danej norme (konkretne EWG 80/1269) vykon namerany a korigovany sa lisia. Niekedy je vykon vyssi a niekedy nizsi ako je merany vykon motora. Ak teda bude vonkajsia teplota 35st a tepl nasavaneho vzduchu 70st, tak vykon motoru bude o 20k nizsi ako vykon korigovany.
TIETO HODNOTY NIEJE MOZNE MENIT V MERACOM ZARIADENI!

s pozdravom Marek
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Re: BMW 320d E46 (100 kW)

Piatok, 23. Októbra 2009, 11:13

Dik Marek ;)
Ten preklz som predpokladal, lebo to by zrejme taky ten vypadok motor nespravil...

Co sa tyka toho korigovaneho vykonu - chapem... vsimol som si rozdiel v mojom vs. vasom pripade, ze je rozdiel v teplote nasavaneho vzduchu a vzduchu okolia, takze tie hodnoty budu ine asi tym ;)

Dik za info ;)
 
Užívateľov profilový obrázok
ume21
Príspevky: 2
Registrovaný: 26.10.2009
Auto: BMW 320d e46 Touring
Kraj: Nitriansky

Re: BMW 320d E46 (100 kW)

Piatok, 6. Novembra 2009, 22:35

Mal by som otázku...mám E46 320D 150 koní automat.Každý mi hovorí aby som tam nedával chip,lebo mi to doj..e prevodovku.Je to pravda,alebo nie?!Dík

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní