... všetko o BMW ...

Moderátori: MT-SPEEDY, vilo

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
sysell
Príspevky: 491
Registrovaný: 15.3.2009
Auto: octa 1 AGR, F11 535
Kraj: Žilinský

Re: F80 M3 & F82 M4 oficialne predstavene!

Štvrtok, 15. Mája 2014, 06:19

Ked vidim ten priestor na nohy a pedale ktore su pomaly ba lavej casti rozmyslam kam to az pojde, za chvilu budu asi sedacky otacat do strany. Najebu tam 10 stupnovr prevodovky kardany vyfuky dpf katy a kua na nohy miesta menej jak vo felicii.
 
bruno75
Príspevky: 2379
Registrovaný: 21.2.2007
Kraj: Trenčiansky

Re: F80 M3 & F82 M4 oficialne predstavene!

Štvrtok, 15. Mája 2014, 08:15

sysell napísal:
Ked vidim ten priestor na nohy a pedale ktore su pomaly ba lavej casti rozmyslam kam to az pojde, za chvilu budu asi sedacky otacat do strany. Najebu tam 10 stupnovr prevodovky kardany vyfuky dpf katy a kua na nohy miesta menej jak vo felicii.


And what kind of problem do you have? :shock:
Sedel si niekedy v F3x alebo F8x, ked to tak odborne hodnotis? Ja som sice v F8x tiez nesedel, ale predpokladam, ze to nebude velmi odlisne od interieru (miesta na nohy u vodica) v F3x a tam som rozhododne nemal problem stlacat pedale a necitil som sa nejako extremne vykruteny do strany...
Ubezpecujem Ta, ze ine auta su na tom v tomto smere pooodstane horsie...
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Autor témy
Príspevky: 11607
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: F80 M3 & F82 M4 oficialne predstavene!

Štvrtok, 15. Mája 2014, 08:57

sysell napísal:
Ked vidim ten priestor na nohy a pedale ktore su pomaly ba lavej casti rozmyslam kam to az pojde, za chvilu budu asi sedacky otacat do strany. Najebu tam 10 stupnovr prevodovky kardany vyfuky dpf katy a kua na nohy miesta menej jak vo felicii.


Predpokladam, ze tam je rovnako miesto ako v beznej F30/32. A v tych je rozhodne viac miesta nez v E46 ci dokonca aj v E90.
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
mexican
Príspevky: 3925
Registrovaný: 12.8.2011
Auto: modré géčko
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: bazmekistan

Re: F80 M3 & F82 M4 oficialne predstavene!

Štvrtok, 15. Mája 2014, 09:27

sysell napísal:
Ked vidim ten priestor na nohy a pedale ktore su pomaly ba lavej casti rozmyslam kam to az pojde, za chvilu budu asi sedacky otacat do strany. Najebu tam 10 stupnovr prevodovky kardany vyfuky dpf katy a kua na nohy miesta menej jak vo felicii.

Keď chceš mať pedále aj v pravej časti, musíš si dať prerobiť auto na verziu pre autoškoly :mrgreen:
Ex: Honda Accord 2.0iS (CC7), Audi A4 2.8 quattro (B5), BMW 320d touring E46, BMW 535i touring F11 Príbeh, Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro (C7)
BMW 540xi touring G31 - socka s odvetranými sedačkami.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
slevin
Príspevky: 1857
Registrovaný: 29.4.2010
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Senec

Re: F80 M3 & F82 M4 oficialne predstavene!

Štvrtok, 15. Mája 2014, 18:11

sysell napísal:
Ked vidim ten priestor na nohy a pedale ktore su pomaly ba lavej casti rozmyslam kam to az pojde, za chvilu budu asi sedacky otacat do strany. Najebu tam 10 stupnovr prevodovky kardany vyfuky dpf katy a kua na nohy miesta menej jak vo felicii.

Nechapem ako moze toto niekomu vadit. Existuje na to nejake nepisane pravidlo ze to musi byt simetricke ci uplne v strede? Ja osobne neviem aky je rozdiel medzi M3 36 a f11 a jazdim na nich denne, nikdy som si to nevsimal co kde je nesumerne ci posunute o par cm.
Chvilu som jazdil aj na korvete c4 a tam som si to samozrejme vsimol lebo to bol extrem. Kvoli obrovskemu tunelu, plynovy pedal viacmenej presne pod volantom a brzda este viac nalavo pochopitelne. Clovek tam sedi v sedale rovno, volant ma rovno, len nohy ma ustrelene dolava tak 10-15cm no po par kilometroch som si to ani nevsimal a vobec mi to nevadilo.
Ale tak kazdy sme nejaki:)
M36R
F11 525xd
next car: radical sr3
skr 2:33.847 onboard
 
BMWpositiv

Re: F80 M3 & F82 M4 oficialne predstavene!

Piatok, 16. Mája 2014, 06:46

v M4 som sedel a nic mi tam nepripadalo, zeby nebolo na svojom mieste, praveze naopak...
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9787
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: F80 M3 & F82 M4 oficialne predstavene!

Piatok, 16. Mája 2014, 07:04

mal som taliana, kde dokonca volant nebol rovno ale našikmo, a ničomu to nevadilo :wink:
F31 330d estorilblau
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
mexican
Príspevky: 3925
Registrovaný: 12.8.2011
Auto: modré géčko
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: bazmekistan

Re: F80 M3 & F82 M4 oficialne predstavene!

Piatok, 16. Mája 2014, 07:25

Pokiaľ je to auto na príležitostné odvezenie sa, tak dá sa na to zvyknúť.
Ak v takom aute tráviš veľa času a si počas jazdy vykrútený tak máš o jednu príčinu naviac, ktorá ti prispieva k dojebanému chrbátu.
Ex: Honda Accord 2.0iS (CC7), Audi A4 2.8 quattro (B5), BMW 320d touring E46, BMW 535i touring F11 Príbeh, Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro (C7)
BMW 540xi touring G31 - socka s odvetranými sedačkami.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Autor témy
Príspevky: 11607
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: F80 M3 & F82 M4 oficialne predstavene!

Piatok, 16. Mája 2014, 16:15

M4 F83 vo farbe "Pyrite Brown"

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
BMWpositiv

Re: F80 M3 & F82 M4 oficialne predstavene!

Piatok, 16. Mája 2014, 18:03

brutalna farba :thumbup:
 
Užívateľov profilový obrázok
dedo1
Príspevky: 2455
Registrovaný: 19.6.2011
Auto: Holup na masle
Kraj: Banskobystrický

Re: F80 M3 & F82 M4 oficialne predstavene!

Piatok, 16. Mája 2014, 19:30

Preboha, a tie gumy... Ved dojebu jazdne vlastnosti...
predpremiera pre exkluzivnych mystery shopperov
 
Užívateľov profilový obrázok
slevin
Príspevky: 1857
Registrovaný: 29.4.2010
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Senec

Re: F80 M3 & F82 M4 oficialne predstavene!

Sobota, 17. Mája 2014, 12:05

dedo1 napísal:
Preboha, a tie gumy... Ved dojebu jazdne vlastnosti...

Si sa pomylil:) zlepsia sa jazdne vlastnosti a o dost!:)))
M36R
F11 525xd
next car: radical sr3
skr 2:33.847 onboard
 
blesk
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: F80 M3 & F82 M4 oficialne predstavene!

Streda, 18. Mája 2016, 10:05

nejaky majitel M3/M4 sucastnej? asi by som sa mal pomaly presunut z temy co som zalozil "M235i" kedze pozeram ze o tomto aute tu toho moc nie je.
 
blesk
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: F80 M3 & F82 M4 oficialne predstavene!

Štvrtok, 19. Mája 2016, 20:52

dovolim si doplnit nejek udeje k M3/M4:
-karbonova strecha -6kg
-hlinikova predna kapota -7kg
-hlinikove predne blatniky - 3kg
-M4 carbon-plastova zadna kapota -5,5kg oproti obyc 4-ke
-odlacene zadne sedadla oproti standardnej F3X -8kg
-karbonovy jednodielny kardan -4kg
-predna napravnica z kovaneho hliniku - 5,5kg
-lahci klukovy hriadel ako v N55 o -2kg
-kovane lahke disky (seriove 18x9 a 18x10 disky maju len 8,9 a 9,4kg co je cca minimalne 2kg/disk menej ako pri ostatnych modeloch a 18" diskoch)
-M-samosvorny Diferencial
-kovane ojnice, kluka aj piesty
-2 olejove cerpadla (druhe tlaci zhora naspat) spolu s prepazkou proti odlievaniu oleja a pre zabezpecenie tlaku oleja v loziskach motora aj pri velkom priecnom pretazeni
-velky chladic oleja motora
-chladic oleja prevodovky (pri DCT prevodovke)
-air to water intercooler s dostatocne dimenzovanym vodnym okruhom a chladicmi
-manualna prevodovka od Getrag o 40kg lahsia ako dvojspojka
-pouzitie karbonovych synchronov v prevodovke
-moznost automatickych medziplynov pri podradovani (aj manual) pre zabranenie shift locku a setreniu prevodovky
-dva chladiace okruhy s dvomi chladicmi vody (nizkoteplotny a vysokoteplotny-pre beznu premavku aj pre maximalnu zataz)
-po bokoch dva pomocne chladice vody
-elektricke vodne cerpadlo
-delene brzdove kotuce (dural stred)-lahsie a odolnejsie na skrutenie
-samostatny analaogovy budik teploty oleja
-shift light

Pohotovostna hmotnost M3 F80 s manualom podla DIN (s naplnami vcitane 90% plnej nadrze a bez vodica a batoziny) je 1520kg
Pohotovostna hmotnost M4 F82 s manualom podla DIN (s naplnami vcitane 90% plnej nadrze a bez vodica a batoziny) je 1497kg

na porovnanie pohotovostne hmotnosti podla DIN:
M2 F87 s manualom podla DIN (s naplnami vcitane 90% plnej nadrze a bez vodica a batoziny) je 1495kg (nema odlahcenu karoseriu, zadne sedacky a ma tazssie motorove casti ako M3/M4)

MB C63 AMG (model 2016-k dispozicii iba so 7st. automatom) 1640kg

Audi RS4 Avant (aktualny model B8-k dispozicii iba so 7st. automatom a vo verzii kombi) 1795kg
 
blesk
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: F80 M3 & F82 M4 oficialne predstavene!

Sobota, 6. Augusta 2016, 12:26

este doplnim ze M3/M4 ma Li-ion autobateriu. Ma 13,5kg (ostatne modely vcitane M2 maju standardnu 26kg). Uspora len na baterii az 12,5kg!
nehovoriac ze Li-ion baterka ma vyrazne vyssiu zivotnost a jej kapacita teplotou neklesa.
Pocet cyklov nabitia klasickeho akumulatora je 350x
pocet cyklov Li-ion baterky je 3000
Nie je to vsak lacny spas a klobuk dole ze ju tam dali v zaklade. Ako nahradny diel stoji cca okolo 1000,- Eur.
Porsche chce do 911 za Li-ion baterku 1800,- Eur

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných