BMW Diagnostika, Servis, Poradenstvo• diagnostický kábel, automatická inštalácia (na 2 kliknutia myšou), návod na BMW diagnostiku pre začiatočníkov, profesionálna
online pomoc• ak sa zaujímaš o tuningové úpravy, zvýšenie výkonu (čiptuning), aktualizácie alebo úpravy riadiacich jednotiek nájdeš to na
profiracing.skkontakt:
/
/
/
• všetko sa robí automaticky, spustíš inštaláciu kábla, vložíš do USB a sám sa nastaví, spustíš inštaláciu diag, počkáš kým sa na ploche zobrazia ikony a môžeš pracovať, pri používaní diag automaticky kontroluje funkčnosť pre maximálnu spokojnosť, ak by bol nejaký problém viem pomôcť, poradiť, nainštalovať na diaľku
• máš vlastný kábel a nejde ti nainštalovať? fungoval a zrazu prestal? nieje problém, ozvi sa a poriešime
Podporovaný software:•
ISTA-D v češtine je najmodernejsia diagnostika BMW v ceskom jazyku (CZ) vsetkych modelov vratane najnovsej "G" rady, ktory v jednom kroku nacita vsetky riadiace jednotky v automobile, v druhom kroku zobrazi chybove hlasky zapisane v jednotkach, v tretom kroku dokaze kalkulovat testovacie plany priamo z chybovych kodov pricom v kazdom testovacom plane zobrazi informacie ako modul pracuje, jeho schemu zapojenia, priebeh co sa bude a ako sa bude testovat, pripadne rady co moze byt pricinou problemu, dalej ma v sebe riesenie problemov, vies si vyklikat symptom a podla neho software sam zvoli najvhodnejsi sposob testu v ktorom sa zobrazuju livedata (aktualna hodnota, pozadovana hodnota), cez servisne funkcie vies kalibrovat rozne snimace, nastavovat nulove hodnoty, kontrolovat tlak vo vyfukovom potrubi, spustat vynutenie regeneracie DPF filtra, pozerat priebehy nabijania baterie pripadne registrovat vymenu, vies si zobrazit schemy modulov, umiestnenie modulov, oznacenia pinov, technicke data, navody na rozoberanie, s ISTA-D nemusis vediet nic a ajstak dokazes vyriesit zavadu respektive identifikovat problem, pokial si chces pozriet schemy alebo detaily modulov pricom nechces ist do auta, staci ak vlozis VIN cislo a mozes listovat databazami bez pripojeneho auta•
INPA diagnosticky nastroj ktorym rychlo nacitas konkretnu riadiacu jednotku (modul), za par sekund zobrazis chybove kody ktore klikom zmazes, zobrazis statusy (livedata, prevadzkove hodnoty) roznych senzorov, vies aktivovat testovanie funkcnosti akcnych clenov (funkcnost el. vrtule, testovanie vypinacov, lediek, senzorov ako lambdy, snimace vaciek, vahy vzduchu atd) vies resetovat intervaly, vies nastavovat korekciu davok vstrekov, hrat sa s imobilizerom, vyhoda INPA je jej rychlost•
NCS Expert sluzi na kodovanie funkcii BMW E rady, napr DRL denne svietenie dialkovymi na 40%, svietenie smerovkami, zamykanie pri rozjazde, trojblik smeroviek, rychle blikanie brzdovych svetiel pri krizovom brzdeni, follow me home, welcome light, prisvecovanie do zakrut atd, kazdy modul ma podla roku specificke cislo ktore sa oznacuje CI (coding index), tento coding index urcuje moznosti jeho kodovania, cim vyzsi CI tym ma modul viac funkci, návod na kódovanie cez NCS Expert - diag.sk/ncs•
ISTA-P je cesky programovaci software, dokazes nim kodovat pamatove funkcie vozidla (key car memory), dokazes s nim programovat retrofity, aktualizovat software riadiacich jednotiek, u novsich modelov sa napr po aktualizacii objavi ceske menu navigacie•
GT1 DIS predchodca ISTA-D, vyborny na diagnostiku starsich modelov rady E, vie vypisat a zmazat chyby v moduloch, vie testovat funkcnost akcnych clenov v aute, vie resetovat intervaly, vie nastavovat a kalibrovat rozne zakladne hodnoty, livedata kde zobrazuje pri testoch aj pozadovanu aj aktualnu hodnotu, vie spustat testovacie plany na testovanie zavad kde zobrazi popis funkcie a schemu modulu ktory sa prave testuje, je to plnohodnotna diagnostika starsich modelov ktora sa stale pouziva v servisoch•
TESTO mini program ktory je viazany na data z Standard Tools, dokaze krasne zobrazit livedata v grafoch, super napr na hladanie zavad na lambdach atd•
BMWScanner 1.4.0 je kabel pouzitelny len so softom bmwscanner, dokaze automaticky prebehnut chyby v moduloch ako je napr v DISe, urobi textovy dokument s vysledkom diagnostiky kde sa zapisu informacie o moduloch a ulozenych kilometroch, dokaze jednoducho kodovat ale nevie nakodovat vsetko to co mozes nastavit priamo v module cez ncs expert kedze scanner upravuje eprom pamat zato zas vie menit VIN cisla v moduloch rovnako vie menit kilometre (su tam urcite obmedzenia) rovnako dokaze livedata ale zas nie vsetky motoryPopis komunikácie a pinout:•
KLINE - v OBD osadený pin 7 alebo 7, 8 (do roku 2007)
•
DCAN - v OBD osadené piny 6, 14 (od roku 2007)
•
ENET - v OBD osadené piny 3, 11, 12, 13 a pin 8 na aktiváciu ENET (od roku 2009)
je možná aj kombinácia KLINE + DCAN alebo DCAN + ENET
ak má auto v OBD osadené piny 7 a 8, musia byť piny 7 a 8 v USB kábli spojené
ak má auto v OBD osadený pin 8 ale nemá osadený pin 7, musia byť piny 7 a 8 v USB kábli rozpojené
ak máš auto ktoré má aj OBD aj 20pin v motorovom priestore odporúčam spraviť bypass 20pinu čím budeš môcť diagnostikovať celé auto cez OBD
ako na diagnostika bmw vozidiel k+dcan kabel diag.sk ista inpa icom kline dcan bmwscanner enet esys diag kodovanie ciptuning chiptuning diagnosticke kable diagnosticky kabel elektro bmwshop predaj servis upravy profiracing BA Bratislava TT Trnava NR Nitra TN Trencin PN Piestany SC Senec PK Pezinok zapadne slovensko