... všetko o BMW ...

Moderátori: b0ris, 100RM, BinKooL

bmwtt.sk
 
sineDko
Príspevky: 1802
Registrovaný: 9.6.2013
Kraj: Zahraničie

Re: BMW F01 750 Li X-drive na plyn

Štvrtok, 23. Októbra 2014, 08:15

A popritom to nafot a daj na internet :thumbup:
 
Užívateľov profilový obrázok
Wanted
Príspevky: 809
Registrovaný: 26.9.2011
Auto: 5 metrova pi*ovina
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: NZ

Re: BMW F01 750 Li X-drive na plyn

Štvrtok, 23. Októbra 2014, 08:46

Ak tie motory nevydrzia v priemere viac ako 100K tak sa treba modlit ze motor mas 3ti inak ta v dohladnej dobe caka nemile prekvapenie :smile:
E60 https://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-aut/lci-edition-t121863.html
E32 DC58865
ex: E30 M20B20
Yo´ mama is so fat, when she walked by the TV, I missed 3 episodes!...
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11607
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: BMW F01 750 Li X-drive na plyn

Štvrtok, 23. Októbra 2014, 09:16

CrAzY_ELIT napísal:
Som čerstvý majiteľ


Si cerstvy majitel, nemas preverenu sevisnu historiu auta, nemas nic nastudovane o N63, ale my sudime z jednej recenzie hej?
Poviem ti to takto - mal som na tuto temu asi polhodinovy rozhovor s hlavnym prijimacim technikom v TOB-e. V skratke - povedal, ze cely N63 je OBROVSKY FAIL a vsetky auta s tymto motorom sa k nim vracaju na servis. A to taky servis, ze turba fpici alebo rovno cely motor na vymenu [novy motor stoji btw 20tis. +plus samozrejme praca] Si si isty, ze do toho este chces davat plyn?
A tento motor ti nikto len tak neoservisuje. Jednak je komplikovany jaksvin, druhak ked sa na nom opravi jedna vec, tak sa dojebe druha..potom tretia atd atd..proste toto treba mat v zaruke a potom to predat.
Do F01 by som jednoznacne volil motorizaciu 730d alebo 740d. Dynamika velmi slusna, spotreba priam smiesna a spolahlivost velmi vysoka.
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9787
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: BMW F01 750 Li X-drive na plyn

Štvrtok, 23. Októbra 2014, 09:37

no jedine to asi kvalitne poservisujú v BMW, avšak keď tam uvidia to LPG tak ťa s tým pošlú domov . . .
F31 330d estorilblau
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
Adrian_B
Príspevky: 503
Registrovaný: 22.12.2011
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: BMW F01 750 Li X-drive na plyn

Štvrtok, 23. Októbra 2014, 10:09

taktiež poznám jedného majitela s N63, síce nie v sedme ale to je jedno... Najazdené "bez poruchy" cca 200tis. Myslím že v záruke sa menili vstreky a zapalovacie cievky. Inak pri 200tis klakol jeden vanos ktorý sa vymenil a jazdí ďalej...
Zaujímavé že turbá po tých 200tis. km boli stále vo veľmi dobrom stave, rovnako tak aj celý rozvod... A chalan na tom nechodí zrovna na spotrebu :mrgreen:

nájdu sa aj kusy ktoré "niečo" vydržia. Základ je meniť olej v kratšom intervale a nie po 30 000km...
 
caknakist
Príspevky: 184
Registrovaný: 25.2.2013
Auto: E38
Kraj: Zahraničie

Re: BMW F01 750 Li X-drive na plyn

Utorok, 28. Októbra 2014, 11:24

Proč ten motor vlastně chcípá? Myslím, co konkrétně se na něm posere, když umře? Potká se, zadře se, praskne blok, sežere turba....nebo co se stane?
 
Užívateľov profilový obrázok
Rottwa
Príspevky: 1458
Registrovaný: 19.8.2010
Kraj: Zahraničie

Re: BMW F01 750 Li X-drive na plyn

Utorok, 28. Októbra 2014, 11:36

Problemov je viac. Najznamejsia je zvolavka kvoli pridavnemu obehovemu cerpadlu pre chladenie turb. Lacny dizajn sposobuje, ze tam dochadza k vytvaraniu vlhkosti, ktora sposobuje skrat cerpadla. Nasledne slabe chladenie turb ma uz stare zname symptomy. V servise to menia na zakalde orificalnej BMW brozury.

Celkovo je chladenie motora dost poddimenzovane a hlavne vo frekventovanej premavke a v kolonach v letnych dnoch sa ten motor nedokaze ochladit. Prehriaty motor ma opat klasicke stare zname symptomy.

Dalsie problemy boli s vysokotlakovym cerpadlom, vstrekovacmi, riadiacimi jednotkami, zvysenou spotrebou oleja a naslednou karbonizaciou piestov.

Inak je to celkovo velmi podareny motor, co sa tyka kvality pocas 3 6 a 12 mesiacov zaruky. Potom sa to uz zhorsuje.
Naposledy upravil/-a Rottwa v Utorok, 28. Októbra 2014, 11:38, upravené celkom 1 krát.
 
Užívateľov profilový obrázok
Wanted
Príspevky: 809
Registrovaný: 26.9.2011
Auto: 5 metrova pi*ovina
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: NZ

Re: BMW F01 750 Li X-drive na plyn

Utorok, 28. Októbra 2014, 11:37

V kombinácii s kolabujúcim okruhom vodného dochladzovania turbín dochádza najskôr k zapečeniu oleja v holendroch turbodúchadiel, v pokročilých prípadoch zakarbónovaného "vŕšku" motora si to odnáša aj vačky a variátory časovania ventilov. K tomu pripočítame naťahujúce sa rozvodové reťaze a pri vypnutom motore pretekajúce vstrekovače, ktoré benzínom odmastili valce niektorých exemplárov tak dokonale, že tie po niekoľkých sto "suchých" štartoch úplne prišli o kompresiu.
E60 https://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-aut/lci-edition-t121863.html
E32 DC58865
ex: E30 M20B20
Yo´ mama is so fat, when she walked by the TV, I missed 3 episodes!...
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11607
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: BMW F01 750 Li X-drive na plyn

Utorok, 28. Októbra 2014, 17:07

Je to proste super kauf jak hovedo! :mrgreen:
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
Užívateľov profilový obrázok
Hugino
Príspevky: 4077
Registrovaný: 5.3.2012
Auto: E61&E70
Kraj: Bratislavský

Re: BMW F01 750 Li X-drive na plyn

Utorok, 28. Októbra 2014, 21:03

Jedine tak na ND :mrgreen:
E70 X5 4.8i
E61 530d LCi
Ex E39 540iA Touring " Alles unter acht zylinder ist sozial..."
 
jarol1
Príspevky: 23
Registrovaný: 1.9.2013
Auto: E66 760Li individual
Kraj: Zahraničie

Re: BMW F01 750 Li X-drive na plyn

Štvrtok, 30. Októbra 2014, 20:15

Neviem ako ostatni ale ja mam jasno, E65 je u mna konecna. Casy kedy BMW malo spolahlive benzinaky su davno prec a naftu nechcem. Za par rokov az E65 zastara bude na tomto 7er fore pusto :smile:
Ako je na tom konkurencia so spolahlivostou (Mercedes S W221 a Audi A8 D4) ?
 
Užívateľov profilový obrázok
Rottwa
Príspevky: 1458
Registrovaný: 19.8.2010
Kraj: Zahraničie

Re: BMW F01 750 Li X-drive na plyn

Piatok, 31. Októbra 2014, 09:31

Rovnako, alebo priblizne rovnako. Vsetko je dnes stavane so zivotnostou na 2 az 4 roky a 180 az 240 000 km. A dnes si uz nedovoli kazda znacka stavat motory. Pod mnohymi kapotami je casto rovnaky motor. Vyrobcovia su totiz nuteni stavat s cim dalej vacsim percentom pozitych recyklovanych a recyklovatelnych dielov. Aby si mal vzdy novsi motor, ale z rovnakeho recyklovaneho materialu.
 
Užívateľov profilový obrázok
Lipo69
Príspevky: 1278
Registrovaný: 30.9.2011
Kraj: Žilinský

Re: BMW F01 750 Li X-drive na plyn

Piatok, 31. Októbra 2014, 09:40

No ostava vam dufam v novsie generacie :smile:
F11 530 dx
Ex E60 530 xi fl
Ex E46 320 d fl

I call my car the pussy wagon, because it's where I go to cry
 
Užívateľov profilový obrázok
miso_525d
Príspevky: 933
Registrovaný: 20.8.2009
Auto: SOBI 20
Kraj: Bratislavský

Re: BMW F01 750 Li X-drive na plyn

Utorok, 11. Novembra 2014, 09:42

chlapce, ako byvaly majitel F02 750iL xdrive ti mozem povedat, ze moje auto bolo 3x na vymene turb a 2x komplet cely motor.

S mojim rocnym najazdom na tom aute (60-70 tkm) som mesacne tankoval za cca 1000-1500 eur (Slovnaft EVO benzin 99+). Ak nemas na to, aby si tankoval mesacne za liter, tak si to auto nekupuj, plyn ta nakladmi urcite nezachrani. Skor, ako tu chalani pisu, si od*jebes cely motor.

CrAzY_ELIT napísal:
Mám nabehané 190000km a motoru nič nie je ...
Netreba hneď niečo súdiť podľa jednej napísanej recenzie ... :roll:
 
Užívateľov profilový obrázok
cayman
Príspevky: 825
Registrovaný: 11.11.2012
Auto: E34 540i 6q
Kraj: Bratislavský

Re: BMW F01 750 Li X-drive na plyn

Streda, 12. Novembra 2014, 13:10

Kolko si mal nabehane ked si menil toto vsetko? Vydrzalo to aspon nad 200 tisic?
Vymena 2 motorov a 3x obe turba musi byt strasna palka ak si daval vzdy nove diely (motory hlavne :D)
E34 540i 6q - LSD 2,93 25%, BC-racing, 4pot E32 750iL brakes, AMA exhaust w/ X-pipe, front strutbar, M5 sway bars, styling 21, Michelin PS4, full M-tech
E46 330ti 5q - swap M54B30, ECUGarage, LSD 3,46 25%, BC-racing, polyurethane bushings, 330i brakes, Hawk HP+ pads, HEL Performance BL, Schmiedmann headers, K&N intake, front/rear strutbar, X-brace, BBS-CH 007, Westlake 235 square setup, Sparco EVO2+, AnimalRacing consoles, stripped interior, oil cooler

daily MB GLB 2021

E90 330i EX

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní