... všetko o BMW ...
Moderátori: b0ris, 100RM, BinKooL
Corleone333 napísal:Cela doska vymenená. Diagnostíka bez zavady. I pred výmenou. Dal som ju meniť iba na základe domnienky ak po odtlakov. Košov bez defektu mi to prišlo ako jediná možna chyba. Faul a gól do vlastnej.
Rottwa napísal:Nerozumiem na zaklade coho to menil. A co znamena cela doska ? Kazdopadne, pokus sa naucit reprodukovat tu chybu a vsimaj si teplotu, rychlost, vonkajsie podmienky, polohu pedalu atd.. Skus to potom opisat. Na zaklade tychto vstupov sa potom mozme sustredit na to, co vtedy prevodovka robi, co sa vtedy zapina/otvara/kruti/... a mozme zacat izolovat chybny diel. Vzdy by sa to malo robit tymto postupom, aby sa predislo zbytocnemu vymienaniu dielov.
Ked to uz menil, softver dal povodny ? Robil nanovo teach-in ? Opytaj od neho freeze-frame data Toto je velmi dolezite pre dalsi postup a je to vzdy prva vec, na ktoru sa pri diagnostikovani samotnej prevodovky pozera.
airbone napísal:Mozu to sposobovat vadne regulatory tlaku na mechatroniku (take ako solenoidy naspodu).
Ja som ich menil, sice na inom aute a prevodovke, ale z podobnych dovodov, tak mozno len dobry tip.
lubomt napísal:Ahoj, opytaj sa servisaka, ci Ti na "doske" (mechatronike) menil aj selenoidy. Ak nemenil, treba vymenit tie, ktore maju na starosti menic a radenie 3,4. Ak menil, tak dalej sa v mechatronike sprtat nema vyznam. Je pravda, ze menic sa takto neprejavuje, ale ani nie je pravda, ze by trhal pri kazdom preradeni. Ak samozrejme spravne pozrel a otestoval kose a vsetko okolo. Takisto nesmies mat zavady na motore, pretoze toto moze robit aj obcasny alebo staly pokles vykonu.
lubomt napísal:Ahoj, opytaj sa servisaka, ci Ti na "doske" (mechatronike) menil aj selenoidy. Ak nemenil, treba vymenit tie, ktore maju na starosti menic a radenie 3,4. Ak menil, tak dalej sa v mechatronike sprtat nema vyznam. Je pravda, ze menic sa takto neprejavuje, ale ani nie je pravda, ze by trhal pri kazdom preradeni. Ak samozrejme spravne pozrel a otestoval kose a vsetko okolo. Takisto nesmies mat zavady na motore, pretoze toto moze robit aj obcasny alebo staly pokles vykonu.