Utorok, 11. Januára 2022, 20:02
Caute. Tak vacsina veci po kupe porobena, nejake nove sa vyskytli a aj opravili. Teraz ma caka vymena termostatov. Vymenil som olej v prevodovke, lebo tomu som pripisoval moj problem, ale aj po vymene ostal. Cize: po silnejsom pridavani, resp. pokial prevodovka drzi vyssie otacky, sa objavi silny zapach, ktory by som prirovnal k paliacim sa kablom (skrat atd), taky horiaci plast povedzme. Pokial su okna zatvorene, smrad necitit. Otvorim okno a hned je toho plne auto. Pozorujem to uz cca 1000km, takze predpokladam, ze to elektrika nebude, to by som uz davno zhorel asi. Tajne dufam, ze by to mohla sposobovat nedostatocna pracovna teplota motora a tym padom mozno nespravne spalovanie, davkovanie paliva. Ale pre istotu sa pytam, ci nema niekto podobnu skusenost, alebo napad, co by to mohlo byt, alebo kam sa pozerat a co nuchat😀. Podstatna vec, motor M57N, 3,0d, 160kW. Dik