... všetko o BMW ...

Moderátori: b0ris, 100RM, BinKooL

obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
serwo
Autor témy
Príspevky: 1345
Registrovaný: 15.7.2009
Auto: E39 528iA
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Piešťany

E66 - webasto

Utorok, 1. Júna 2010, 01:32

Cafte!
Prosim, poradi mi dakto, ako sa s tym naraba? Vobec to nejde zapnut. Ak zvolim aux. heating, tak to len preblikne a nic sa nedeje. Stitok webasto pod kapotou je na plechu ulozenia tlmica.
Dik
Prílohy
IMAG0023.jpg
IMAG0022.jpg
Naposledy upravil/-a serwo v Streda, 2. Júna 2010, 13:19, upravené celkom 1 krát.
Nejazdím tak rýchlo, letím tak nízko!

EX - BMW E39 528iA
EX - BMW E66 745Li, '03
EX - BMW E30 324d, '87
 
Užívateľov profilový obrázok
lolko111
Príspevky: 957
Registrovaný: 28.2.2010
Auto: BMW730D
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Poltár

Re: E66 - webasto

Utorok, 1. Júna 2010, 19:27

dobrá otázka. ja mám tiež webasto, štítok pri tlmiči, výfuk niekde pod vodičom, diaľkové od toho nemám a neviem, či to viem nejako ovládať, alebo je to len čistá automatika......
 
Užívateľov profilový obrázok
serwo
Autor témy
Príspevky: 1345
Registrovaný: 15.7.2009
Auto: E39 528iA
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Piešťany

Re: E66 - webasto

Streda, 2. Júna 2010, 10:46

A mas to tam presne ako ja? Mas tam aux. heating?

Ja si tam viem nastavit cas alebo sa mi to podarilo tusim aj s dialkovym pustit, ale vobec mi nejde kliknut (teda vysvietit) aux. heating. Vzdy, ked to oznacim, len to preblikne a stale to je biele.
Nejazdím tak rýchlo, letím tak nízko!

EX - BMW E39 528iA
EX - BMW E66 745Li, '03
EX - BMW E30 324d, '87
 
Užívateľov profilový obrázok
PavelKedro
Príspevky: 535
Registrovaný: 27.3.2009
Auto: Renault :))))
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Pieštany

Re: E66 - webasto

Štvrtok, 3. Júna 2010, 13:42

tak z tohto som aj ja trošku mimo.. taký ovládač sice nemám, ale jedine že by som použil z videa :D :D raz som sa s tým hral nastavil som čas a pustilo s ami kurenie ale to je asi všetko co viem :D

ďakujem za rady...
 
Užívateľov profilový obrázok
serwo
Autor témy
Príspevky: 1345
Registrovaný: 15.7.2009
Auto: E39 528iA
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Piešťany

Re: E66 - webasto

Piatok, 4. Júna 2010, 00:31

Ta prva moznost - independent ventilation - mi ide. Kliknem na to, ostane to oranzove, ale to sa mi pusti len normalny interierovy ventilator. To druhe - aux. heating - nejde. Kliknem na to, preblikne to na oranzovo a zostane to zasa biele. Dnes som nastavil cas, dal som switch time a cakal som. Na lavej strane medzi koleckom teploty a intenzity vetraka sa rozsvietila taka cervena kontrolka (vrtulka). To asi znamena, ze je nastaveny casovac. Ale pri dosiahnuti nastaveneho casu sa nic nedialo a kontrolka iba zhasla.

EDIT
Pripadne, vedel by to dakto zdiagnostikovat webasto? Thx
Nejazdím tak rýchlo, letím tak nízko!

EX - BMW E39 528iA
EX - BMW E66 745Li, '03
EX - BMW E30 324d, '87
 
Užívateľov profilový obrázok
PreludeH
Príspevky: 238
Registrovaný: 4.1.2008
Auto: z4 e89, x5 e70
Kraj: Košický
Bydlisko: kosice

Re: E66 - webasto

Piatok, 11. Júna 2010, 08:55

Ak je k webastu aj diaľkové ovládanie, najjednoduchšie je ho vyskúšať stlačením tlačidla ON. Ak sa nerozbehne, chyba je vo webaste a treba ju identifikovať, napr. zlá sviečka, zlé palivové čerpadielko webasta, zlá vodná pumpa webasta a podobne. To že sa rozbehne signalizuje tá červená kontrolka na panely klimatizácie. Ak k autu nieje diaľkové a ani možnosť na idrive nastaviť aux. heating, zapína sa webasto ako príhrev motora automaticky pri studených štartoch za chladného počasia (ak je vonku menej ako tuším 16 stupňov). To je prípad našej 730d e60 2006 ktorá je z talianska, a tá ma webasto iba ako predhrev!
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
porter
Príspevky: 131
Registrovaný: 27.5.2007
Auto: e30 325i, e38 740i
Kraj: Trenčiansky

Re: E66 - webasto

Utorok, 3. Augusta 2010, 15:41

podla mna to je zavisle od teplot... vonkajsej a teploty motora, tzn. ak je vonku nad istu hranicu (na e38 myslim okolo 13C, neviem uz presne, manual nemam pri sebe), tak sa webasto ani nezapne, tak isto sa nezapne, resp. automaticky vypne ak je motor zahriaty nad nejaku hranicu.
ale berte to len ako tip, e65/66 vobec nepoznam
e38 740i '98 286PS - jazdi dopredu a dozadu
e30 325i @ M50B25 192PS - stoji a hnije
 
Užívateľov profilový obrázok
PatrikKN
Príspevky: 28
Registrovaný: 4.4.2007
Auto: Mercedes W220 S500
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Topoľčany,Komárno

Re: E66 - webasto

Streda, 4. Augusta 2010, 11:40

Pokiaľ dobre viem webasto ako nezáívislé kúrenie, by si mal nastavovať ty. To znamená, že si nastavíš konkrétne stupna a čas zapnutia a vypnutia, ale viem že sme mali podobný problém s kamošovou e61kou a nevedeli sme to zapnúť.
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6528
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Re: E66 - webasto

Sobota, 7. Augusta 2010, 17:13

Staci sa pozriet do WDS a budete hned mudrejsi:

Functional description of independent/auxiliary heater E65

....
....

....

"Main functions

There are three different main functions. Independent heating, auxiliary heating and pseudo auxiliary heating.
Implausibility
When criteria are identified which call for the auxiliary/independent heater to be deactivated, it is first necessary to wait for the IHKA OFF command. Therefore, in this case, the auxiliary/independent heater starts a codable timer (default value: 10 seconds) within which the IHKA OFF signal must come. if it does not come, the auxiliary heating system switches off automatically and sends its status ”Off due to implausible operating mode”. This must be acknowledged by the IHKA (integrated automatic heating / air conditioning system) to enable a new start.
Independent heating, petrol/gasoline and diesel

For independent heating, the outside temperature must lie below 16°C in the case of preselected switching time. Direct switching on via the Control Display is possible at all times.
Switch-on conditions (each of the following points must be satisfied - AND condition)
Telegram switch on SH_ZH (telegram comes from the IHKA and can be triggered by a preselected switch-on time at the Control Display, direct operation selection at the Control Display, Telestarter.)
No fault
No fault lockout of heater
Engine OFF
Range for fuel quantity more than 50 kilometres
Switch-off conditions (each of the following points necessitates switching off of the independent-heating procedure or prevents switching on - OR condition)
Telegram switch off SH_ZH (telegram comes from the IHKA and can be triggered by Control Display, direct operation deselection at the Control Display, telestarter, heating time elapsed)
Fault
Heating time elapsed (usually 30 minutes)
10 seconds implausibility (see Implausibility with independent heating)
Undervoltage detected
Implausibilities / criteria (each of the following points necessitates switching off of the independent-heating procedure - OR condition)
Status, engine running
Operating mode not equal to independent heating
Deactivation of stationary consumers by power module
Undervoltage
Auxiliary heating, diesel only

In conjunction with the IHKA, the independent/auxiliary heater acts as an auxiliary heater to increase the heat output if needed.
Switch-on conditions (each of the following points must be satisfied - AND condition)
Telegram switch on SH_ZH (telegram comes from the IHKA and auxiliary-heating conditions must be satisfied)
No fault
Status, engine running
Terminal 15 ON
Switch-off conditions (each of the following points necessitates switching off of the auxiliary-heating procedure or prevents switching on - OR condition)
Telegram switch off SH_ZH (auxiliary-heating conditions not satisfied)
Fault
10 seconds implausibility (see Implausibility with auxiliary heating)
Undervoltage detected
Implausibilities / criteria (each of the following points necessitates switching off of the auxiliary-heating procedure - OR condition)
Status goes from engine running to engine off
Terminal 15 OFF
Operating mode not equal to auxiliary heating
Undervoltage
Missing telegrams from IHKA, CAS, DME (communication check)
Pseudo auxiliary heating

The newly introduced pseudo auxiliary heating serves to increase comfort and is intended to prevent the changeover valve from being switched over to the large engine coolant circuit during the auxiliary-heating phase when the engine is started - which would result in a drop in the heating-water temperature and thus in reduced heat output.
Switch-on conditions (each of the following points must be satisfied - AND condition) Precondition is that independent heating is operating and the transition from ”Engine not running” to ”Engine running” is detected.
Telegram switch on SH_ZH (telegram comes from the IHKA and is transmitted from terminal R cyclically, even with independent heating)
Condition, pseudo auxiliary heating set (coding bit = 1)
No fault
Terminal 15 ON
Status, engine running
Switch-off conditions (each of the following points necessitates switching off of the pseudo auxiliary-heating procedure or prevents switching on - OR condition) A distinction must be made between petrol/gasoline and diesel engines
Operating mode auxiliary heating (diesel only), pseudo auxiliary heating or changeover valve off -> transition to auxiliary-heating mode
Telegram switch off SH_ZH, reasons can be: Direct OFF, auxiliary-heating conditions not satisfied, petrol engine
Fault
10 seconds implausibility
Undervoltage
Implausibility / criteria (each of the following points necessitates switching off of the pseudo auxiliary-heating procedure - OR condition)
Status, terminal 15 OFF
Status, engine OFF
IHKA must switch to auxiliary heating
Operating mode not equal to pseudo auxiliary heating
Undervoltage
Missing telegrams from IHKA, CAS, DME (communication check)
Service functions

Overheating lock
In the event of a temperature-control failure or partial overheating, e.g. as a result of a lack of water, the overheating protection switches off the independent/auxiliary heater permanently. If the overheating lock is activated, an entry is made in the fault memory of the independent/auxiliary heater.
Heater lock
The auxiliary heating system is permanently locked if three malfunctions or three faults relevant to operation have occurred in sequence - i.e. without correct operation in between. For example, lack of fuel on a number of occasions could lead to failure to generate a flame. Here, the heater lock is activated, which leads to an entry in the fault code memory of the auxiliary heating system. This fault is not identical to the overheating lock fault.
Fault
The fault lockout occurs when a fault is detected during operation and the auxiliary heating unit switches off.
Restart
Fault
It only needs to be switched OFF once to cancel the fault lockout. It can then be restarted.
Heater lock
The heater lock is unlocked using the service function ”Unlock auxiliary heating system” AND then by pulling the fuse of the auxiliary heating system (disconnect power).
Country and coding versions

Country versions
No country versions present.
Coding versions
The independent/auxiliary heater is coded once at the factory. A distinction is made between petrol/gasoline and diesel-coded independent/auxiliary heaters. The independent/auxiliary heater cannot be coded in the dealer organisation."
 
Užívateľov profilový obrázok
serwo
Autor témy
Príspevky: 1345
Registrovaný: 15.7.2009
Auto: E39 528iA
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Piešťany

Re: E66 - webasto - VYRIESENE

Piatok, 22. Apríla 2011, 23:19

Tak Webasto funguje. Bolo len uzamknute. Pomohla diagnostika, ktorou bolo nasledne aj odomknute.
Nejazdím tak rýchlo, letím tak nízko!

EX - BMW E39 528iA
EX - BMW E66 745Li, '03
EX - BMW E30 324d, '87
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6528
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Re: E66 - webasto

Pondelok, 2. Mája 2011, 01:23

jj, po tom co sa v nom ulozia tri zavady, napr. sa prehreja apd, uzamkne sa a potom ho treba unlocknut cez diagnostiku
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11607
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: E66 - webasto

Streda, 6. Júla 2011, 09:11

mam asi podobny problem na mojej E60 s webastom
ked sa v iDrive chcem dostat na polozku "direct operation" ...tak je seda a neda sa na nu premiestnit kurzorom...any ideas?
Asi len diagnostika co?
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
Užívateľov profilový obrázok
serwo
Autor témy
Príspevky: 1345
Registrovaný: 15.7.2009
Auto: E39 528iA
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Piešťany

Re: E66 - webasto

Štvrtok, 28. Júla 2011, 20:25

Urcite diag... Bez toho sa nepohnes.
Nejazdím tak rýchlo, letím tak nízko!

EX - BMW E39 528iA
EX - BMW E66 745Li, '03
EX - BMW E30 324d, '87
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11607
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: E66 - webasto

Pondelok, 8. Augusta 2011, 12:50

vsetko je ok..s webastom nic nebolo...iba bolo proste vonku teplo a vtedy sa neda zapnut ani dialkovym ani priamo cez iDrive :)
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
Užívateľov profilový obrázok
serwo
Autor témy
Príspevky: 1345
Registrovaný: 15.7.2009
Auto: E39 528iA
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Piešťany

Re: E66 - webasto

Pondelok, 8. Augusta 2011, 20:19

No webasto sa ti dialkovym (asi asi aj casovacom) pusti, ked je vonku menej ako 16 st. Ale napriamo cez iDrive by sa malo spustit. Vyskusal by som to, ale tu je stale menej ako 16 st., takze sa spusti urcite. :lol:
Nejazdím tak rýchlo, letím tak nízko!

EX - BMW E39 528iA
EX - BMW E66 745Li, '03
EX - BMW E30 324d, '87

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných