TT-SIMIK napísal:Pozor ak si mal v aute olovo a chceš a maš dat agm tak to disom neurobíš, lebo sa musi zmenit soft v pm module.....ak maš pm modul verziu PMA3 tak ju na tvrdo nevieš zmenit, jedine ju preprogramovať progmanom....
Presne toto mi vŕta v hlave.
Chápem, že PM treba nakonfigurovať - treba mu povedať, akú kapacitu má nový AKU.
Takisto chápem, že nový AKU treba registrovať - PM si resetne charakteristiky nabíjania, priemer teplôt, uloží stav KM.
Ale verím, že olovená AKU a AGM AKU majú inú charakteristiku dobíjania.
Predpokladám, že staršie verzie firmware-u podporujú len olovené AKU, a novšie verzie podporujú len AGM AKU. A ak som mal v aute origo AGMku, olovo dať nemóžem. A ak som mal v aute origo olovo, bez zmeny FW nemôžem dať AGM. Tak? Alebo viem PM ešte nakonfigurovať, či som dal AGM a či olovo?
Podporuje môj PM AGM AKU?