... všetko o BMW ...
zofredepeyrac69 napísal:vdaka pekne, vela veci som vedel ale aj niečo sa dozvedel, čo sa investícií týka, resp nahradních dielov... vidím ,že na servis to najlacnejšie nebude, no to auto je môj sen, tak sa budem snažit mu dat všetko... inak povedal by si mi ešte o rozdieloch medzi M62B44 než M60B40, ? ,, teda rozdiel v servise,a rozdiel vo výkone,,, m60 ma určite len ten písaný 286koni no ten ,m62 môže mat až cez 300? alebo to plati o oboch? ,, a sanie z m62 do n60 sa prehodit dat už asi nebude však,, jedine z m62 do m62tu
zofredepeyrac69 napísal:vdaka pekne, vela veci som vedel ale aj niečo sa dozvedel, čo sa investícií týka, resp nahradních dielov... vidím ,že na servis to najlacnejšie nebude, no to auto je môj sen, tak sa budem snažit mu dat všetko... inak povedal by si mi ešte o rozdieloch medzi M62B44 než M60B40, ? ,, teda rozdiel v servise,a rozdiel vo výkone,,, m60 ma určite len ten písaný 286koni no ten ,m62 môže mat až cez 300? alebo to plati o oboch? ,, a sanie z m62 do n60 sa prehodit dat už asi nebude však,, jedine z m62 do m62tu
edit : http://bmw-rad-7.autobazar.eu/740-il-at-id4644036.html čo to ma znamenat? prečo je toto bmw rok vyroby 10 mesiac 2000 rok a ma tam paku P R N D 4 3 2 teda tá čo bola v m60 ??? davali sa tie paky aj do motorizacii m62?
BMW540iA napísal:M62B40 mala kedysi 286PS no po dvadsiatich rokoch a 500000+km by na valcoch mohol dať kľudne iba 269PS, a M62B44, ktorá nová mohla mať okolo 310PS ešte dnes po 300000+km bude mať ale 290PS, záleží od stavu. Prehadzovať sacie potrubie z M62B44 do M60B40 nemá význam, lebo sú totožné. Prehadzuje sa z M62B44 do M62TUB44 len z jediného dôvodu, M62B44 má väčšie sánie a pôvodný výkon okolo 300+PS, BMW klamalo aby splnilo Euro2 aspoň papierovo, M62TUB44 mala skutočne ,,len"" 286PS, lebo chceli splniť Euro3, takže o výkone už nemuseli klamať a skutočne dnes majú tieto motory okolo 280PS. Výmenou sánia získa M62TUB44 väčší výkon, plus ako som spomínal mpžnosť dať výfukové zvody z M60B44 bez malých katov a odstrániť veľké katalyzátory a dostaneš tých cca 320PS, ostrejšiu reakciu na plyn, menšiu spotrebu a nemožnosť prejsť cez emisnú kontrolu.
zofredepeyrac69 napísal:čiže jasne je stanovisko? je možne nájst aj v 4,4 liter motori riadiacku paku 4 3 2 P R N D ... do teraz som žil vtom ,že nie
Mozno v US toto kombo existovalo
zofredepeyrac69 napísal:edit : http://bmw-rad-7.autobazar.eu/740-il-at-id4644036.html čo to ma znamenat? prečo je toto bmw rok vyroby 10 mesiac 2000 rok a ma tam paku P R N D 4 3 2 teda tá čo bola v m60 ??? davali sa tie paky aj do motorizacii m62?
BMW540iA napísal:. . . a nemožnosť prejsť cez emisnú kontrolu.
ViktorDDD napísal:reálne majú dobré 4,4ky cez 300ps, teda o dobrých 10-15viac ako na papieri
zofredepeyrac69 napísal:No teraz som telefonoval s tym typkom co predava 4.0 liter a jednoznacne povedal ze je tam urcite 5 stupniva precodovka.. aj rok vyroby tam pise 1997.. no riadiaca paka je tam P R N D. 2 3 4 .. je mozne ze. Sa vyrabali aj motory 4,4 litre s. Touto riadiacou pakou?? Ono ten rok vyroby moze znamenat nie rok vyroby iba prve pruhlasenie motora no.. dik za odpoved
100RM napísal:
mas k tomu nejaky podklad, testy, merania z brzdy atd, alebo je to len jedna pani povedala ?
ViktorDDD napísal:
videl som viac grafov M62B44 a výsledky 300ps+-