... všetko o BMW ...
janest napísal:Ďakujem, skúsim a uvidím :-)22-ka očkový kľúč, rukavice a poriadne "zabejčiť", pokiaľ by to nešlo použiť penetrák na hrdzavé skrutky, posledná možnosť jemne pobúchať. Doporučuje radšej použiť na závit medenú vazelínu na vysoké teploty než tú ktorú pribaľujú k lambdám ( asi grafitka pochybnej značky ) a doťhovať na moment, podložka je použiteľná iba raz.
palciatko napísal:Resetol si adaptácie motora po výmene lambda sond? Lambdy za katom si nemenil?
Máš rozhádzanú tvorbu zmesi pre banky 1 a 2. Je to na LPG?
Banka 2 ide na bohatú zmes. Aké je hrubosť behu motora (engine roughness)?
Riešil by som skôr sviečky, cievky, netesnosti, odvetrávanie motora.
Prečo chceš meniť katy? Meral si ich?
P.
janest napísal:Ak si nevieš rady napíš čo hľadáš do prekladača na ruštinu a skopíruj do youtube. Napríklad : kontrola tlaku, katalyzátor a vylezie " контроль давления, катализатор" no a na YT nájdeš napríklad : toto, alebo takto kde sa dozvieš že pri pozvoľnom zvyšovaní otáčok do 2500/min má byť tlak 0,25 kg/cm² najviac však 0,5 kg/cm², len tam nepíšu či to platí všeobecne pre všetky. Redukciu na manometer si však musíš vyrobiť a namontovať miesto lambda sondy.
Chce to poriadne popozerať všetko okolo vzduchu a podtlaku, hadice, hadičky a čeknúť snímače kľuka, vačka no a pozrieť sa ako sa mení predstih v reále a či neostáva visieť na nejakých otáčkach alebo pri záťaži. Lebo to vyzerá, že motor nemá vzduch keď mu RJ dávkuje palivo nad mieru.
Alpina-S napísal:Váha vzduchu? Ako sa správa po odpojení? Tá sa tu tuším nespomínala
janest napísal:Skús po jazde skontrolovať teplotu kolies či sa náááhodou nejaká doštička nesekla kvôli hrdzavému vodítku plávajúceho strmeňa a neopiera sa trvalo o disk. To by mohlo robiť bohatú zmes a stratu výkonu. A nič za to nedáš :)