Streda, 10. Februára 2010, 23:02
ked ti mozem poradit,nekupuj to. Je to pred FL, velmi velmi tazko sa na to zhanaju diely, podvozok je zhodny s e12, motor ma starsi typ motormanazmentu, dost to spapka. Karoseria zvonku vyzera relativne v pohode, takze jediny dovod na nekupovanie vidim skor v tych dieloch a vyssiemu veku.
automat je 3stupnovy, tiez plati ze vdaka malo stupnov ma vyssiu spotrebu, ale spotreba je subjektivny dojem, to je kazdeho osobny nazor
ten zvar na vnutornom blatniku je vyvaranie, kazda e24 hnije v tychto miestach a pravdepodobne byl vymeneny cely diel. Nepokladam to za chybu, skor za nezvladnutu upravu po vyvareni. Skorodovana tycka na tachometri je dosledok vnutornej vlhkosti, auto pravdepodobne dlho niekde stalo a bolo zvnutra vlhke.
Podla stavu koze ma najazdene minimalne 300, mam dva kusy v kozi a ani jedna ju nema takto dojebanu.
Pokial zhanas sestku, velmi velmi premyslaj a zhodnot svoje financne moznosti. Radsej daj viac penazi na zaciatok a potom mas relativne pokoj, utesovat sda ze to sa sparvi casom je blbost. pre info keby si niekde mal nejaku obuchanu ze si ju sam das dohromady - predne celo 11tis, ladviny 4tis, blatnik 30tis (ceny v Sk). Druhovyroba na plechove veci neexistuje, iba original, to iste interier. Jedine co zozenies su diely podvozku (aj to nie vsetky) a motor. Vsetko ostatne iba od podobnych sialencov ako ja, co to doma odkladaju na horsie casy. Takze preto radsej viac na zaciatok, ako zacat s malom, to je potom nekonecny boj a straca sa radost z vlastnenia takeho skvostu.
Ale treba podotknut, ze e24 je pan auto a zasluzi si aby neupadla do historie, jazda na takom aute je velmi velmi prijemna vec.
Ani ta co ti linkol Kraken - cervena 628CSi (moja) nie je bez chyby, ale potrebuje cca 20 tis a je OK, vsetko ostatne som uz poriesil. Mam aj 635CSi ale ta je za uplne ine peniaze.