preco som spominal tesnenie dveri.... kedze je to bezramovka, v tom tesneni drzi okno a nema este tu fajnotku ze pri chyteni klucky sa mierne stiahne sklo aby sa netrhalo tesnenie... preto su tie gumy uz unavene a nedrzia sklo ani bohovi.... mne sa pri 180 otvori okno jak ho podtlak taha vonku, nekecam
podvozok na rocnik 86 pasuje z e28, brzdy kotuce a brzdice su len sestkove... brzdovy okruh je zhodny s e28 525i/528i/535i, zadna naprava detto e28.. tlmice iba sestkove.... difer pasuje z e28, e30, prve e34... motor v 86 635 je zhodny s e28 535, e34 535, e32 735.... prevodovka 635 je zhodna s e28 535...
sestky strasne, ale fakt strasne hniju na prednom cele, cela chladicova stena sa pomalicky oddeli od bokov, hniju vnutornaky predne zadne, obcas nosniky... nema dobru antikoro ochranu, povedal by som nema ziadnu... karoseriovo aj ked je predok veeeelmi podobny e23, nepasuje vobec nic, vsetko iba e24 a pre zaujimavost uvadzam, ze druhovyroba takmer neexistuje.. predny blatnik cca 35.... chrom na narazniku 10.... gumove listy narazniku ktore su takmer kazda jedna na hovno su vpredu 2ks, 4000/ks.... svetla su technicky zhodne s e30, maju ale ine uchyty, da sa to vsak prerobit uplne v pohode.... pocitaj s tym, ze to auto bolo strasne drahe vo svojej dobe a tomu je prisposobena cena aj dielov, ktorych cena je stale taka ako vtedy.... ak to budes chciet mat ako uplnu vonavku, je mozne ze za tie roky bude uz na aute vela bastlenia a chyb, aj nemec urcite chcel setrit.... elektrika je vseobecne spolahliva, obcas sa ale lubi srat central, okna, motormanazment..... daj este fotky vnutra alebo hod link, nech si to obzriem....