... všetko o BMW ...
voMacK napísal:3.0i je menej narocny na udrzbu....ale 3.5d ma masivny krutak, kt. to auto slusne rozhybe :)
vyber si
biggiejr napísal:Pokial viem tak DPF to ma ale o facelifte ti nepoviem nic
Martin46 napísal:ja zase musim povedat nieco aj o benzine nakolko som ho mal v e90...
moj znamy skusal aj sprint 535d vs 530i 200kW - vysledok bol uplne rovnaky. Teda rychle su narovnako.
rozdiel v spotrebe bude pri zmiesanej prevadzke a normalnej sviznej jazde cca 2 - 3 litre
---
Rozdiel moze byt pri nakupe, ak ma na auto XY penazi za rovnaku sumu kupis urcite novsiu 630i v lepsom stave. To by bol pre mna argument cislo jeden. Reci ze BMW su pri 200 000km este v zabehu neuznavam a vidim to aj na tom, co ludia musia servisovat..
p.s. ak ale mozem poradit jednoznacne by som bral 650i - znamy ju ma a je velmi spokojny. Kupil to uz aj s kvalitnym LPG. Auto ma krasny zvuk, absolutne ziadny servis iba 16l LPG na 100km a to jazdi dost razantne a vela po meste. Mimo mesta sa pri normalnej jazde da jazdit na 12-14l LPG.
p.s. auta po facelifte maju v pripade E63 motor s 200KW kod motora N53, ma priame vstrekovanie a o nieco nizsiu spotrebu. Ten motor fakt nema chybu, ja by som sa nedostatocneho vykonu nebal.
p.s.2 - je to jedna z poslednych sanci mat v aute neturbovy radovy sestvalec