... všetko o BMW ...

Moderátor: voMacK

  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10
reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11607
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: Tak som predal F10

Utorok, 8. Apríla 2014, 12:28

Mne sa v najvyssom segmente najviac paci tiez A8 D4..potom medved S W222 a az potom je za nimi F01. F01 sa mi zacala pacit az po facelifte.
Ale tak je to trosku blbe takto zrovnavat, kedze Medved je uplne novy, A8 akurat dostala facelift ale F01 uz pomaly odchadza do dochodku. Uvidime, co prinesie G11.
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
mexican
Príspevky: 3925
Registrovaný: 12.8.2011
Auto: modré géčko
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: bazmekistan

Re: Tak som predal F10

Utorok, 8. Apríla 2014, 12:35

Mišo: Nechcem sa hádať o tom, či je OOOO prémiové alebo nie, ale si presvedčený o tom, že BMW prémiové naozaj je a nie je to iba také pozlátko?
Ja si myslím, že obe značky sú na tom tak +/- rovnako.
Ex: Honda Accord 2.0iS (CC7), Audi A4 2.8 quattro (B5), BMW 320d touring E46, BMW 535i touring F11 Príbeh, Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro (C7)
BMW 540xi touring G31 - socka s odvetranými sedačkami.
Obrázok
 
bruno75
Príspevky: 2379
Registrovaný: 21.2.2007
Kraj: Trenčiansky

Re: Tak som predal F10

Utorok, 8. Apríla 2014, 13:06

No, ja myslim, ze A8 D4 urobila oproti D3 obrovsky skok vpred pokial ide o design (zvonku aj zvnutra) ako aj techniku (napr. porovnanie citlivosti ACC - u D3 sa to pomaly nedalo pouzivat ako to trhalo, jazda systemom brzda-plyn, u D4 ide zamatovo hladko a konecne to pouziva aj brzdenie motorom...)
Packy z Fabie sice ostali :mrgreen: , ale dojem z interieru je IMHO tiez ovela lepsi nez u predchodcu, povedal by som dokonca, ze lepsi nez u F01.
Ako pise mexican, pokial sa k premiovym znackam ma ratat BMW, tak Audi si tiez moze smelo hovorit premiova znacka...
Ak by to tak nebolo, tak potom neviem, co teda medzi premiovky (okrem exotov) treba pocitat?
 
mexican
Príspevky: 3925
Registrovaný: 12.8.2011
Auto: modré géčko
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: bazmekistan

Re: Tak som predal F10

Utorok, 8. Apríla 2014, 13:13

Páčky z fóbie používa Lambo aj Bentley
Ex: Honda Accord 2.0iS (CC7), Audi A4 2.8 quattro (B5), BMW 320d touring E46, BMW 535i touring F11 Príbeh, Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro (C7)
BMW 540xi touring G31 - socka s odvetranými sedačkami.
Obrázok
 
bruno75
Príspevky: 2379
Registrovaný: 21.2.2007
Kraj: Trenčiansky

Re: Tak som predal F10

Utorok, 8. Apríla 2014, 13:29

mexican napísal:
Páčky z fóbie používa Lambo aj Bentley


Ono vsetko zalezi od uhlu pohladu, je mozne tiez povedat, ze Fóbia pouziva komponenty z A8, Phaetonu, Lamba a Bentley... :mrgreen: no a potom niekto tvrdi, ze Schade je spatne auto... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Užívateľov profilový obrázok
miso_525d
Príspevky: 933
Registrovaný: 20.8.2009
Auto: SOBI 20
Kraj: Bratislavský

Re: Tak som predal F10

Utorok, 8. Apríla 2014, 13:30

No uz len tym, ze audi pouziva skoro vsetky diely z koncernu VW, tak sa u mna dojem "premiovosti" straca. ako som uz vyssie v tejto teme napisal, pre mna je luxus (teda "premiovost" ako synonymum) vyjadreny v detailoch, mozno pre niekoho banalnych, ale podla mna prave tie male detaily odlisuju masu od naozaj luxusnych znaciek. nielen co sa tyka automobilovej produkcie. mozno to bude zniet trosku prisne, ale pre mna je nepredstavitelne, aby som dal za auto 120.000,- eur a toto auto malo komponenty prevzate z fabie, octavie, superbu ci passata. na tom proste nic luxusneho, ani premioveho nieje. to je prave to pozlatko, o ktorom je rec. detto napr. Bentley. kolega ma poslednu generaciu continental GT a ked som v kokpite videl tu navigaciu z octavie, myslel som, ze sa doserem od smiechu :mrgreen: auto za 200.000 eur, prosim pekne...

nic z vyssie opisaneho som si u BMW nevsimol, navyse si myslim, ze technologicky je BMW ovela dalej, ako AUDI. Ci uz vezmeme ako priklad motory, asistencne technologie, luxusne prvky vybavy a podobne.

mexican napísal:
Mišo: Nechcem sa hádať o tom, či je OOOO prémiové alebo nie, ale si presvedčený o tom, že BMW prémiové naozaj je a nie je to iba také pozlátko?
Ja si myslím, že obe značky sú na tom tak +/- rovnako.
 
Užívateľov profilový obrázok
miso_525d
Príspevky: 933
Registrovaný: 20.8.2009
Auto: SOBI 20
Kraj: Bratislavský

Re: Tak som predal F10

Utorok, 8. Apríla 2014, 13:34

no mohli by do fabie dat motor z Lambo Aventador, to by som si kupil :D na nakupy v COOP Jednote.

bruno75 napísal:

Ono vsetko zalezi od uhlu pohladu, je mozne tiez povedat, ze Fóbia pouziva komponenty z A8, Phaetonu, Lamba a Bentley... :mrgreen: no a potom niekto tvrdi, ze Schade je spatne auto... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
mexican
Príspevky: 3925
Registrovaný: 12.8.2011
Auto: modré géčko
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: bazmekistan

Re: Tak som predal F10

Utorok, 8. Apríla 2014, 13:41

Zrovna v tej technológii by som si nebol celkom istý tým, že BMW je vpredu oproti Audi.

Jeden príklad - Adaptívny tempomat. V BMW funguje úplne nahovno, u Audi funguje dobre.
U ostatných asistenčných systémov nemám celkom prehľad, ale v jednom nemeckom videoteste kde porovnávali F10 a A6, dopadlo zrovna v kategórii asistenčných systémov Audi lepšie.

A ak ti záleží na detailoch ktoré robia rozdiel medzi prémiou a zbytkom sveta, tak napr. touchpad mal MMI skôr než iDrive, LED svetlá boli v Audi skôr než u BMW.

Zase aby som nebol jednostranne orientovaný musím uznať, že napr. HUD malo BMW o dosť skôr než Audi a čo sa týka motorov je na tom BMW o čosi lepšie, aj keď zrovna motory N54/55/63 sa svojou spoľahlivosťou nedajú radiť do výstavnej skrine BMW.
Na motory Audi veľa ľudí nadáva kvôli rozvodom, ale zase nemali náhodou problém s rozvodmi aj motory N47 prípadne niektoré série N57?
Ex: Honda Accord 2.0iS (CC7), Audi A4 2.8 quattro (B5), BMW 320d touring E46, BMW 535i touring F11 Príbeh, Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro (C7)
BMW 540xi touring G31 - socka s odvetranými sedačkami.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11607
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: Tak som predal F10

Utorok, 8. Apríla 2014, 13:52

N57 do 10/2010 mali problemy s rozvodom tot pravda. O nestastnych motoroch ako N47, N62, ci u zkultovy N63 ani hovorit netreba :mrgreen:

Inak mne na MMi vadi jednak zastarala grafika v navi a vystup z cuvacej kamery mi silno svojou "kvalitou" pripominal stare DOSovske hry v zakladnom rozlisenii...
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
mexican
Príspevky: 3925
Registrovaný: 12.8.2011
Auto: modré géčko
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: bazmekistan

Re: Tak som predal F10

Utorok, 8. Apríla 2014, 13:56

Hej, obraz z cúvacej kamery na OOOO je horší než u BMW.
Ale zase nepozeráš na to od rána do večera...
Ex: Honda Accord 2.0iS (CC7), Audi A4 2.8 quattro (B5), BMW 320d touring E46, BMW 535i touring F11 Príbeh, Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro (C7)
BMW 540xi touring G31 - socka s odvetranými sedačkami.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
miso_525d
Príspevky: 933
Registrovaný: 20.8.2009
Auto: SOBI 20
Kraj: Bratislavský

Re: Tak som predal F10

Utorok, 8. Apríla 2014, 13:58

neviem, ci je potrebne ist do konkretnych detailov, co sa adaptivneho tempomatu tyka, na svojej F02 som s nim nikdy nemal problem, na A8 (D3) to bolo hrozne, na Mercedese S500 (rok 2009) to bolo este horsie. Tou technologickou prevahou som myslel hlavne to, ze vacsinu technologii uvadza bmw skor ako audi, napriklad (HUD, night vision, ACC, navigacia BMW neporovnatelne lepsia ako AUDI, multimedia v aute a podobne).


mexican napísal:
Zrovna v tej technológii by som si nebol celkom istý tým, že BMW je vpredu oproti Audi.

Jeden príklad - Adaptívny tempomat. V BMW funguje úplne nahovno, u Audi funguje dobre.
U ostatných asistenčných systémov nemám celkom prehľad, ale v jednom nemeckom videoteste kde porovnávali F10 a A6, dopadlo zrovna v kategórii asistenčných systémov Audi lepšie.

A ak ti záleží na detailoch ktoré robia rozdiel medzi prémiou a zbytkom sveta, tak napr. touchpad mal MMI skôr než iDrive, LED svetlá boli v Audi skôr než u BMW.

Zase aby som nebol jednostranne orientovaný musím uznať, že napr. HUD malo BMW o dosť skôr než Audi a čo sa týka motorov je na tom BMW o čosi lepšie, aj keď zrovna motory N54/55/63 sa svojou spoľahlivosťou nedajú radiť do výstavnej skrine BMW.
Na motory Audi veľa ľudí nadáva kvôli rozvodom, ale zase nemali náhodou problém s rozvodmi aj motory N47 prípadne niektoré série N57?
 
PetoK
Príspevky: 9672
Registrovaný: 11.7.2007
Kraj: Žilinský

Re: Tak som predal F10

Utorok, 8. Apríla 2014, 14:03

miso_525d napísal:
... ze vacsinu technologii uvadza bmw skor ako audi, napriklad (HUD, night vision, ACC, navigacia BMW neporovnatelne lepsia ako AUDI, multimedia v aute a podobne).


Tak tak, resp.lepsie povedane co vyvinie Bosch,VDO/Siemens,Continental,Delphi, atd. ide ako prve do BMW. Nebudme naivni, vyvoj technologii je uplne inde, automobilky su iba zakaznik a ide o to kto to zaplati... :thumbup:
 
Užívateľov profilový obrázok
miso_525d
Príspevky: 933
Registrovaný: 20.8.2009
Auto: SOBI 20
Kraj: Bratislavský

Re: Tak som predal F10

Utorok, 8. Apríla 2014, 14:03

chlapci, nerobte si prdel z bmw motorov, ked vsetci vieme, ze audiny a celkovo koncernove motory tdi mali problemy snad uplne so vsetkym, pocnuc vahami vzduchu, rozvodmi, vstrekmi, turbami atd. atd.....

voMacK napísal:
N57 do 10/2010 mali problemy s rozvodom tot pravda. O nestastnych motoroch ako N47, N62, ci u zkultovy N63 ani hovorit netreba :mrgreen:

Inak mne na MMi vadi jednak zastarala grafika v navi a vystup z cuvacej kamery mi silno svojou "kvalitou" pripominal stare DOSovske hry v zakladnom rozlisenii...
 
PetoK
Príspevky: 9672
Registrovaný: 11.7.2007
Kraj: Žilinský

Re: Tak som predal F10

Utorok, 8. Apríla 2014, 14:06

Presne tak... a nad obhajovanim koncernu sa iba smejem, ved to je oproti BMW uplny caj... tie vase argumenty su na smiech... :lol:
 
bruno75
Príspevky: 2379
Registrovaný: 21.2.2007
Kraj: Trenčiansky

Re: Tak som predal F10

Utorok, 8. Apríla 2014, 14:08

Nechcem sa hadat, ale packa ovladaca smeroviek u nna premiovost znacky nerobi...
Suhlasim sice, ze mat v Bentley za 200k rovnaku navi ako pouziva Skoda alebo Seat sa moze javit ako fail... :? , ale koncern sa snazi minimalizovat naklady a VAG ma tu "smolu", ze ma v produktovom portfoliu vsetko od najludovesich pseudovozidiel az po top luxus... takto zial vyzera globalizovana koncernova vyroba.
Nerobim si iluzie, ze ak by do BMW AG patrilo viac znaciek, tak by rovnake komponenety boli takisto pouzivane napriec celym ich vyrobnym programom. Takto uvidis rovnaku navi "len" v Mini, BMW a Rolls-Royce... Inak, z Tvojho pohladu nepovazujes za fail, ze Rolls-Royce pre kralovnu ma rovnaku navi a ten isty soft v iDrive ako uplne socialna 3er alebo nejake Mini...? (nic proti 3er a Mini... :mrgreen: )
A len tak mimochodom, nez BMW kupilo RR a dodalo svoju techniku, tak Rollsy sice boli vysokopremiove vozidla s vysokokvalitnymi uslachtilymi materialmi v interieri, ale celkovo (a hlavne motoricky) boli technicky mimoriadne zastarale...
U Jaguaru donedavna to iste.... napr. taky S-Type bol tazky fail...
Ani premiova znacka si nemoze dovolit kazdy jednotlivy komponet vyrabat v malych seriach iba pre seba a nedovolit, aby ani ta blba packa smeroviek bola zdielana s inymi znackymi v ramci toho istejho koncernu... kto by potom tie auta zaplatil ](*,)
To, co auto autom - motor (V6 a vyssie), pohonne ustrojenstvo a podvozok uz Audi a Bentley so Skodovkou ani VW nezdielaju alebo sa mylim...
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných