... všetko o BMW ...
Moderátor: voMacK
Patricius napísal:Rychlejsie sa ohrieva studeny motor, preto je EGR funkcne len do urcitej teploty motora. Cim rychlejsie sa ohreje motor tym lepsie spaluje.
xener napísal:je to presne naopak, egr funguje az ked je motor zahriaty.
tym ze primiesa spaliny do zmesi vo valci znizuje teplotu horenia a aj ucinnost motora. pri naftakoch moze byt v urcitych jazdnych rezimoch pomer aj 50:50.
je to len pseudoekologicka chujovina ktora neprinasa nic vykonu ani zivotnosti motora. tak ako som zasadne proti dpf OFF , tak egr off je naopak velmi rozumna vec.
xener napísal:no to musis vsetko pekne odmontovat z motora, nemyslel si si ze to wepkou striekaju priamo do sania v motore, vsak ?
smith666 napísal:To, co som odfotil je blok motora...na to je este pripevnene sanie. To sa mi uz fotit nechcelo, uvidis to hned, ako das dole ten plastovy kryt na motore. Sanie, umela hmota, musis odstrojit a potom mozes spliechat vodou. Zvysok musis mechanicky rucne. Aj blok motora, neboj sa, nepadne Ti nic do motora, je to taky gebravy slizosajrajt, ze to lepi na to, cim to cistis. Potom este mozes ist do BMW, kde to cistia nejakym gulickovym sprejom, ci co mi to technik splietal.Myslel som, že sa to čistí tak ako to je odfotené. Preto mi to nedávalo zmysel. Ta zajebaná časť sa dá ešte odmontovať? Na fotke to vyzerá ako súčasť bloku motora. To by znamenalo rozobrať celý motor.
chefino napísal:Ak mas na mysli webasto/nezavisle kurenie, tak v e60 je to rovnako za priplatokTrochu offtopic, ale neviete, ako to bolo s príhrevmi na E60 LCI pri 6 valcoch diesloch? Na E46 FL 320d som to mal ako príplatkovú výbavu, tak či to nebol náhodou štandard v E60?