... všetko o BMW ...

Moderátor: voMacK

reklamne predmety bmwklub.sk
 
illicit
Autor témy
Príspevky: 21
Registrovaný: 22.5.2009
Auto: BMW 530D (E60)
Kraj: Prešovský

Studeny start, nejde na vsetky valce, trasie

Utorok, 1. Marca 2016, 09:46

Caute,

mam problem pri studenom starte, iba ked je teplota okolo 0 stupnov a menej, auto naskoci ako by na menej valcov, trasie, trva to mozno 20s a potom uz ide bez problemov, cim dlhsie stoji v zime, tak tym je start horsi.
vymenena riadiaca jednotka zhavenia a aj zhavice,
ISTA-D mi ukazala iba mechanicku zavadu klapiek, tak som vycistil komplet sanie a chyba zmizla (obrazky dole). Ziadnu iny chybu mi to neukazuje.
Neviete poradit?
Mna este napada mozno vaha vzduchu, neviete ako si viem pozriet ake hodnoty dava? cez ISTA-D. A ake by mali byt?

Dik
Brano
Prílohy
klapky_pred.jpg
klapky_po.jpg
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11610
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: Studeny start, nejde na vsetky valce, trasie

Utorok, 1. Marca 2016, 21:15

o ake auto sa jedna? Motor??
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
Užívateľov profilový obrázok
DARKEN26
Príspevky: 724
Registrovaný: 3.11.2009
Auto: F07 35d 400ps
Kraj: Prešovský

Re: Studeny start, nejde na vsetky valce, trasie

Streda, 2. Marca 2016, 10:28

fuuuj..riadne zajebane sanie...
to aby som skontroloval svoje
 
Užívateľov profilový obrázok
futy
Príspevky: 915
Registrovaný: 1.10.2009
Auto: C180w205
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Re: Studeny start, nejde na vsetky valce, trasie

Streda, 2. Marca 2016, 11:08

koľko 100t to nabehalo :-k
BMW 523i F10- som bez vrtule
Audi A4B8 TFSi- sa minulo už
VW BORA 1,6 16V- ex
 
illicit
Autor témy
Príspevky: 21
Registrovaný: 22.5.2009
Auto: BMW 530D (E60)
Kraj: Prešovský

Re: Studeny start, nejde na vsetky valce, trasie

Piatok, 4. Marca 2016, 11:56

530D, 180kW, 09/2010, F10

voMacK napísal:
o ake auto sa jedna? Motor??
 
illicit
Autor témy
Príspevky: 21
Registrovaný: 22.5.2009
Auto: BMW 530D (E60)
Kraj: Prešovský

Re: Studeny start, nejde na vsetky valce, trasie

Piatok, 4. Marca 2016, 11:57

teraz ma 192000km

futy napísal:
koľko 100t to nabehalo :-k
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12237
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: Studeny start, nejde na vsetky valce, trasie

Piatok, 4. Marca 2016, 22:45

Vsetky N motory takto karbonuju!!Treba poslat do pecka EGR....To co E60 mala pri 500 000km aj to nemala,ma Fka pri 100 000km..... N motory vyuzivaju na viac % EGR.....
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
PrevlecenejVlk
Príspevky: 163
Registrovaný: 5.12.2015
Auto: BMW 530d GT F07
Kraj: Zahraničie

Re: Studeny start, nejde na vsetky valce, trasie

Sobota, 5. Marca 2016, 01:49

A jak na to?
 
Užívateľov profilový obrázok
smith666
Príspevky: 544
Registrovaný: 5.5.2014
Auto: F11 530xd 190kW
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: in the air

Re: Studeny start, nejde na vsetky valce, trasie

Nedeľa, 6. Marca 2016, 17:16

Čo je EGR ?
Prepáčte možno triviálnu otázku, ale fakt som to ešte nepočul .... mea culpa, mea maxima culpa !!! ](*,)
 
mexican
Príspevky: 3925
Registrovaný: 12.8.2011
Auto: modré géčko
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: bazmekistan

Re: Studeny start, nejde na vsetky valce, trasie

Pondelok, 7. Marca 2016, 00:08

Čo gúgel nevie?

Exhaust Gas Recirculation
Ex: Honda Accord 2.0iS (CC7), Audi A4 2.8 quattro (B5), BMW 320d touring E46, BMW 535i touring F11 Príbeh, Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro (C7)
BMW 540xi touring G31 - socka s odvetranými sedačkami.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
smith666
Príspevky: 544
Registrovaný: 5.5.2014
Auto: F11 530xd 190kW
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: in the air

Re: Studeny start, nejde na vsetky valce, trasie

Utorok, 8. Marca 2016, 18:02

Ja gúgl nepoužívam, moja žena vie všetko ...... :mrgreen:
 
illicit
Autor témy
Príspevky: 21
Registrovaný: 22.5.2009
Auto: BMW 530D (E60)
Kraj: Prešovský

Re: Studeny start, nejde na vsetky valce, trasie

Štvrtok, 10. Marca 2016, 12:33

Nejake realne rady?
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7479
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: Studeny start, nejde na vsetky valce, trasie

Sobota, 26. Marca 2016, 20:08

Ako sa maju vstreky? Co hovoria live data?
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12237
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: Studeny start, nejde na vsetky valce, trasie

Sobota, 26. Marca 2016, 23:59

Toto je cisto problem egr-tak zanesene sanie(aj ked zly vstrek by tomu dopomohol viac+kratke trasy a malo plynu pri jazde)....videl som to na vela autach rady F...maju tak nadstaveny egr ze to proste inak nemoze byt....


Zly chod rano 20sek moze robit samozrejme vstrek....
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
bruno75
Príspevky: 2379
Registrovaný: 21.2.2007
Kraj: Trenčiansky

Re: Studeny start, nejde na vsetky valce, trasie

Utorok, 5. Apríla 2016, 08:15

Dyx napísal:
fotonavod na bypass EGR chladice pripravim, chvilku to potrva. Mezitim si muzes na to nachystat 2 nejdulezitejsi soucastky:
1. L-kus napriklad od NORMY ci ze zoopotreb pro rybicky apod. s vnejsim prumerem 4mm (aby sel nacpat do hadicky s vnitrnim prumerem 4mm. samozrejme ze si ho muzes vyrobit i sam z jakehokoliv kusu tvrdsi trubicky. Budes propojovat 2 hadicky spolu kde nebude zadny tlak jen velmi lehky podtlak. No a pak potrebujes jeste nekolik kousku cernych plastovych stahovacek (2-4ks). To je vsechno co se tyka materialu, casu budes k tomu potrebovat tak odhadem 5-8 minut, podle sikovnosti :-).

Podle mych informaci z nemeckych for bohuzel NEPUJDE na F10ce nastavit vyssi podil cerstveho vzduchu EGR ventilu (AGR-Frischluftrate erhöhen) na zadnem jinem software nez na nejaktualnejsim RHEINGOLD a sice u 4 valce z faktoru 0 maximalne na faktor 0.7 u nekterych 6-valcu pak az na faktor 1.5. Je to naprosto legalni vec a udelaji ti to za prislusne penize i v autorizaku, kdyz na ne budes tlacit ze se ti karbonuje sani, egr atd. a nebo kdo pouziva program RHEINGOLD
Nicmene jako prvni krok je zapotrebi prekontrolovat a vycistit dekarbonovat sani kompletne vcetne sacich kanalu a vseho co k tomu patri. Nemecke servisy vcetne autorizaku na toto pouzivaji tzv. otryskavac v podstate piskovacku ovsem misto pisku se pouziva material orechove skorapky (Wallnuss). V kazdem pripade je treba kombinovat mechanickou a chemickou metodu (nafta, brzdova kapalina apod.) Pokud budes delat jakekoliv modifikace a budes mit uz zasrane sani, tak to bude na 2 veci.


priznavam bez mucenia, ze tomuto nerozumiem, ale chalani v technickom okienku toto pisali o N47 20d....
pytam sa skusenejsich, nepomohlo by uvedene riesenie aj u vacsich motorov (N57) a ci si to nenechat urobit len ako prevenciu zakarbobnovania...? :-k ma to aj nejake rizika pre motor?
ja mam na F10 malo km (nieco nad 30t), takze zakarbonovanie sa ma zatial netyka, ale ak by som mohol takouto pomerne jednoduchou fintou motoru do buducna pomoct.... :wink: 8-[
co si o tom myslite?

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných