Prizivim sa tu aj ja, aby som nezakladal nove vlakno.
BMW G31 530dX 2017
1) Retazovy rozvod
Je na tom B57 rovnko ako N57? Cize pri 200k proste rozvody rovno menit?
komplet sadu?Pripadne ako spravit nejaky zakladny check?
Kedze mam xDrive, motor musi ist von?
2) Vysokotlake palivove cerpadlo CP4
N57 ma CP4.2
moj B57 ma CP4-25/2
Mal by tam by vraj nejaky redesign, ale netusim ze ci prave toho, co sa kazilo predoslej verzii, ale nieco ine.
Proste taktiez pri tom najazde vymenit za nove? Nejake info?
Inak zakladne veci ako preplach prevodovky, vycistenie sania, olej v diffoch atd uz su hotove.
M52TUB28 + M54B30 intake manifold + EU2 | H&R Cup Kit | H&R Stabilisators kit | SS headers | M3 front brakes | Meyle HD RSM's + Z3 r.p. | M3 RTAB's + limiters | Subframe: reinforcement & Powerflex | Eonon D5150 | 18" VMR VB3