tvaroh napísal:Podľa mna meniť reťaz je picovina. Napr na mojej 520d sa pri kúpe pepeq či jak sa vola dusoval že reťaz chrci úplne zle napicu všetko. Samozrejme nič počuť nebolo. Tiež premeral celé auto lak všade 120nm ale hádal sa ako na 1000% sú lakované diely že on to vie.
Suma sumárum nového majiteľa som bol pozrieť po roku samozrejme auto total bez problémov. Dokonca nemenil ani gumy ktoré podľa pepeqa boli na odpis však 5/6mm zimné onicom.
Ale čistou náhodou si kvôli týmto kecom dal meniť majiteľ reťaz. Výsledok? Dva týždne bez autá a po výmene auto rachotilo od motora. Dokonca povedal že horší chod na voľnobeh.
Marek neda mi nezareagovat :)
Ja absolutne nemam dovod niekomu "kecat" alebo si vymyslat. Defekty laku som Ti ukazoval aj na mieste - to, ze Ty(alebo bezny majitel) to nevidis alebo nepocujes je uplne v poriadku, preto si pred kupou volaju niekoho, co s tym ma skusenosti a taketo veci zisti.
Prid niekedy k nam do dielne, rad Ta naucim rozoznavat vady laku vzniknute po striekani a mozes potom poucit aj LOKIho, ze hrubka laku je len informacny udaj s polovicnou vypovednou hodnotou a meria sa v mikrometroch. Totiz v dnesnom modernom svete sa to da opravit aj tak, ze trafis aj hrubku laku - stretavame sa s tym stale castejsie.
Co sa tyka rozvodov a pneu, auto bolo absolutne v poriadku (preto dostal odomna odporucenie na kupu), rozvody bolo pocut ako na kazdej N47 a odporucil som mu vymenu ako kazdemu inemu zakaznikovi kupujucemu motor s problemovymi rozvodmi. Ak sa mu po vymene zvysila hlucnost, co teda absolutne nie je bezne, tak to mal okamzite reklamovat.
Pneu nahodou neboli stare? Dezen je takisto len polovicna informacia.
Dost sa cudujem, ze tu niekomu davas svoje rady, ked si sa onehda pri aute hadal, ze obycajny stabilizator(co bol v tom aute) je aktivny a ten(obycajny) vraj ine auta nemaju. Na toto sa naozaj zabudnut neda a ani si to nevymyslis, nakolko stabilizator je fundamentalna cast kazdeho auta :)