... všetko o BMW ...
Moderátor: voMacK
starynovy napísal:Len sa mi to cele akosi nezda. Ze by trysky plne pilin nebolo citit na chode motora? Ako takyto vysledok testu som urcite necakal, maximalne ak povie ze nejaka tryska uz je slabsia alebo nieco podobne ale toto? Ze sa mu nedali odmerat a zrazu v nich nasiel piliny? Na chode motora nebolo absolutne nic poznat, ci vykon, ci startovanie, vsetko okej, jedine ze ten olej taha a zrazu toto?No to nevyriesi.. ale ani taka spojitost, ze by tecuca tryska zapiekla kruzky. To sa skor roztavi piest+ten chod nebude dobry, klepanie v zatazi a podobne prejavy. Smrdiet to bude ako stara sracka aj s DPF. Takze ako vymenit bez debaty ale spotrebu oleja to urcite neovplivni.
starynovy napísal:Ze mu nesli zmerat ci co, tak zhodil magnet alebo nieco take a tam plno pilin. Dokonca sa ponukol ze ich opravi a hned poslal cenovu ponuku. Preto mi to cele nesedi. Tak som jasne mechanikovi povedal ze panko nic opravovat nebude, nech pekne trysky posle naspat a veci si objedname samy nove. Ak aj cosi spekuluje, tak zarobene nedostane nic, dam mu 120€ za kontrolu a tym to hasne.Neviem kto to mal merat a kde ich nasiel. Ak akoze na vstupe, to su bezne piliny zo zavitov. A mas pravdu, ze plne pilin by to nejazdilo, to skape rychlo,behom hodin od zaciatku do konca.