... všetko o BMW ...

Moderátor: voMacK

obchodna sekcia
 
delarock
Autor témy
Príspevky: 161
Registrovaný: 17.8.2014
Kraj: Košický

N55i piliny v olejovom filtry

Streda, 8. Apríla 2020, 16:24

Ahojte, chcel by som trosku podiskutovat o ojničnych ložiskach. Dal som chlapcom z KOKI teamu vyservisovat po kupe 535i (servisovana do 2017 v auto palace bratislava).
Poslali mi video, kde krasne vidno piliny v olejovom filtry, nie je ich extra vela ale zas ani málo, teda. Prebehne vymena ojnicnych lozisk a precistenie systemu. Pozrel som vykonany servis v autorizaku a tam v priebehu 110 000 km 3x meneny olej (samozrejme LL) to uz v tom bmw nemaju rozum ze pri takom motore ktory sa prehrieva vymenia kazdych 33 000 km len olej ?

Riesil niekto upgrade chladenia? vacsi olejovy chladic a podobne? planujem trosku auticko poladit neskor. Na fore som o tychto motoroch vela nenasiel
Inak chod motora krasny, nic neklepalo, ziadne prejavy, trosku som ostal prekvapeny ze pri 140 000 km taky problem uz :)
 
Užívateľov profilový obrázok
tvaroh
Príspevky: 1912
Registrovaný: 9.8.2012
Auto: Audi R8 quattro perf
Kraj: Bratislavský

Re: N55i piliny v olejovom filtry

Piatok, 10. Apríla 2020, 06:56

Tak pri novom aute mas service inclusive. Auto si riadi servisný interval samo. Videl som to obcas aj na mojom ze 5000km dialnice vzalo 2000km z intervalu. Tie servisy co sa deju po 5r bohuzial nezaujimaju majitelov novych aut a ani bmw.

V kazdom pripade mal som aj m3 kde sa menil olej normal podla intervalu aj 335xi kde to menilo bmw do 150 000km a dodnes zaživa toto auto prasaciny a problem s motorom nemalo. Takze sa netreba uplne bat.

Ja som na 235i menil tie mriežky v nárazníku za jednou z nich bol chladič oleja. Miesto plnej mriežky isla deravá takze lepsi prívod vzduchu. Ale m performance maju tusim lepsie chladenie poriesene uz z vyroby
KÓDOVANIE F a G modelov v BA
Diagnostika a reset servisnych intervalov BMW Motorrad 2017+

U11 plugin
G02 BMW X4 EX
G31 BMW 5 tourig EX
BMW S1000r dynamic+sport paket EX
F48 BMW X1 xdrive EX
F15 BMW X5 xdrive EX
F22 BMW M235i M-performance EX PRÍBEH review str.45
F10 BMW 520d Mpaket EX PRÍBEH
E92 BMW M3 LCI akrapovic evolution exhaust PRÍBEH
E92 BMW 335i Xdrive LCI Mperformance EX PRÍBEH
E91 330xd EX
 
Užívateľov profilový obrázok
Flasho
Príspevky: 497
Registrovaný: 14.2.2012
Auto: e60 545iA e46 330iA
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: N55i piliny v olejovom filtry

Piatok, 17. Apríla 2020, 10:19

Tak pravdepodobne také dlhé intervaly pomaličky ale isto zabíjali motor, až som prekvapený, že tak dlho žil, treba meniť olej cca 7-10k km, dať tam niečo poriadne, napr 5w50, nechaj to vždy dobre zohriať a verím, že nebudeš mať už takýto problém ;)
Oprava BMW Riešenie a odstránovanie elektronických, či mechanických závad, takisto ponúkam aj ND za bezkonkurenčné ceny.
Recenzie o mne: bmw3-e46/flasho-super-odbornik-dakujem-t78793.html
Tel.č. +421918113450
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7481
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: N55i piliny v olejovom filtry

Piatok, 17. Apríla 2020, 14:17

tvaroh napísal:
Tak pri novom aute mas service inclusive. Auto si riadi servisný interval samo. Videl som to obcas aj na mojom ze 5000km dialnice vzalo 2000km z intervalu. Tie servisy co sa deju po 5r bohuzial nezaujimaju majitelov novych aut a ani bmw.

V kazdom pripade mal som aj m3 kde sa menil olej normal podla intervalu aj 335xi kde to menilo bmw do 150 000km a dodnes zaživa toto auto prasaciny a problem s motorom nemalo. Takze sa netreba uplne bat.

Ja som na 235i menil tie mriežky v nárazníku za jednou z nich bol chladič oleja. Miesto plnej mriežky isla deravá takze lepsi prívod vzduchu. Ale m performance maju tusim lepsie chladenie poriesene uz z vyroby
a mal si aj piliny ked panovi hovoris, nech sa neboji? :)
 
Napster050
Príspevky: 1710
Registrovaný: 30.7.2014
Auto: E39, E92, 1000MB
Kraj: Žilinský

Re: N55i piliny v olejovom filtry

Piatok, 17. Apríla 2020, 15:12

ale však to keby boli piliny z ojničnych ložisk, tak to predsa už davno klepe ak by to teda už nepreletelo blokom.... či ?
tie piliny budu zrejme z niečoho ineho, no samozrejme to neprospieva ničomu
 
Užívateľov profilový obrázok
tvaroh
Príspevky: 1912
Registrovaný: 9.8.2012
Auto: Audi R8 quattro perf
Kraj: Bratislavský

Re: N55i piliny v olejovom filtry

Piatok, 17. Apríla 2020, 15:16

Ja som hovoril o servisných intervaloch. Piliny som nemal v ani jednom.
V m3 sa robili ojnicne ložiska preventívne a kluka bola uplne pekna.

Hovorit ze je divne ze motor s 30K intervalom sa dožil az 110 000km mi pride z cesty.
KÓDOVANIE F a G modelov v BA
Diagnostika a reset servisnych intervalov BMW Motorrad 2017+

U11 plugin
G02 BMW X4 EX
G31 BMW 5 tourig EX
BMW S1000r dynamic+sport paket EX
F48 BMW X1 xdrive EX
F15 BMW X5 xdrive EX
F22 BMW M235i M-performance EX PRÍBEH review str.45
F10 BMW 520d Mpaket EX PRÍBEH
E92 BMW M3 LCI akrapovic evolution exhaust PRÍBEH
E92 BMW 335i Xdrive LCI Mperformance EX PRÍBEH
E91 330xd EX
 
delarock
Autor témy
Príspevky: 161
Registrovaný: 17.8.2014
Kraj: Košický

Re: N55i piliny v olejovom filtry

Sobota, 18. Apríla 2020, 08:40

Tak u kokiho rozobrali motor a ojnicne loziska trosku su chytene, mozem pridat aj fotky, ale kluka a zvysok su pekne, tak snad sa to podchytilo nacas. Motor neklepal vobec ani nevydaval ziadne zvuky medzi 2000-2500 otackami

https://share.icloud.com/photos/0QnBh71jbd1OVxWow_2hiQz3A

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 21 neregistrovaných