... všetko o BMW ...
Moderátor: voMacK
starynovy napísal:Tak teraz neviem kto z nás to nepochopil... ja som písal že na meraní na koľko vytáčam motor (koľko točí alternátor som ani nevedel, no ani ma to nejak nezaujímalo popravde). A ohľadom žhavičov áno niekto písal že to regeneruje aj bez toho, iný ale tvrdili opak. Okrem toho keď som sa po cca mesiaci ozval že to ešte nieje, reakcia tu bola že tak sa odfajci dpf alebo niečo v Tom zmysle. Ak ale aj pri tejto chybe žhaviča regeneruje prečo taká reakcia? Veď mimo to tam je žhavič v teple Vpodstate nanič nie? 🤔. Aspoň ja tak viem že žhaviče pomáhajú pri nízkych teplotách. Inými slovami je to potom tak závažný problém?Teba na zakladke fakt nenaucili citat s porozumenim. Vyberes si jedno-dve slova z vety a uz ides svoje. Pisem, ze prevod je 1:3 tzn. ze alternator toci 5000 uz pri nejakych 1700RPM na motore. Rovnako ako sa tu pisalo, ze N57 regeneruje bez zhavicov. Zase ti to uslo, kedze poberas asi 10% pisaneho textu pred tym, nez sa vydas myslienkami kdesi inde. Olej tu mas 50x napisany aky, co zajebes po chvili? Ze nevies aky olej... kamaráde, co som ta hodil hned kdesi na prvej strane do OVB vreca, to som ich este urazil asi.
TT-SIMIK napísal:Na fotkách to aj vidieť, ale video nikdy nezachytí to ako to hraje real.Tym bum bum,jeb jeb sme si presli asi vsetci ktorych zaujma muzika.....Ano trasie sa stropnica,spetak,strecha,zadny stierac jak ked otrasas po štani....Aky mas vykon na zosilovaci pre woofer? Len tak informacne?Respektive mas foto zastavby,lebo zvonku hluk,ale celkom ma zaujma co je vnutri...radio,repro dvere,woofer,zosiky.....🤷♂️
sysell napísal:Ja tu teda nejdem nikoho presviedčať a úprimne mi je šuma fuk že kto si čo kúpi na auto. A ešte musím napísať jednu platnú múdrosť.... hlúpy sa učí na svojich chybách, múdry sa učí na chybách tých hlúpych. Ja som bohužiaľ patril do skupiny tých hlúpych. Potreboval som vymeniť kotúče na E65. Samozrejme že som nedal na rady chalanov tu na fóre a kúpil som TEXTAR PRO. Po 3000 km mi ich zvlnilo. Dal som ich stiahnuť na sústruhu a po 3000 km ich zvlnilo opäť. (Brzdy som neprebrzdil a ani som ich nijako nezničil jazdou, pretože nejazdím ako prasa). Samozrejme že som opäť nedal na rady a tentokrát som kúpil ZIMMERMANNY. Po 3000 km zvlnené aj tie. Takže do tretice som si už dal povedať a kúpil som origo kotúče..... a div sa svete, zatiaľ všetko OK. Neviem čím to je, ale je to proste tak. Len toľko som chcel.Dohadovať sa s chalanom o výkone a dokazovať kto má pravdu a koľko auto váži pani máte 20 rokov?
K tým dvojdielny ate kotúčom kľudne ich kúp tie drísty o kruteni sa počúvať nedajú, ano BMW stoja 2x viac lebo sú 2x lepšie áno samozrejme to si hovorte na sedeniach u psychológa, hej určite bude na mlandravej 5 metrovej bude jazdí na okruhu, rovno nech si tam jebne dake karbonive z M5 inak na Tom ťažkom aute sa všetko krúti. Mudrlanti piči sa pozrite na dodávky... Jasné auta pretazene cez 3.5 tóny kotúče vpredu menšie ako na 5ke vzadu ani nehovorím a chodia nič sa nekruti. Kolega čo jazdí plný železa ako kokot je schopný zodrať brzdy za necelhi pol roka jazdí ako kokot brzda plyn, príde platne v piči kotúč ešte bez hrdze ako nový len zodraty na maderu a nič netrasie a všetko ok ale vaše pojebané hypertazke sedany1.8t auta z kotucmi hrubymi ako kokot sa vám vlnia. A te ťažké SUV čo ľudia davaju lacné kotúče to všetko je zvlnené a dojebane že.. hlavne tie BMW sedany sú problém.