... všetko o BMW ...
Moderátor: voMacK
A čo sa týka leona, tebe to asi nedá moc spať keď takto snoríš, ale áno kedysi som ešte písal blbosti, len za tie 4 roky sa toho hodne zmenilo a predtým som o Tom nič nevedel... ono keď si ty 5 rokov mechanik a ja nájdem že pred 7 rokmi si sa pýtal somariny na fóre tak to nevypovedá nič o súčasnosti. Ale keď chodíš po zrazoch a dostaneš sa do partie ľudí od audia tak aj keby si nechcel sa to na teba nalepí. A tak ako u každej veci si prejdes určitým vývojom ktorý ťa vyformuje :) |
starynovy napísal:Tak ak by sa skrutili pri prvom brzdení tak ich pôjdem vyreklamovať a doplatím za OEM a ospravedlním sa ti... a nechodím ako dôchodca, no nehľadám ani limity auta. Teraz prezujeme rovno za letne a tak, ale ja sa s tým autom stále len oboznamujem, čiže nepotrebujem chodiť brzda plynHej, vydrzia dajme tomu 70k miesto 150. Skrutia sa po prvom velkom zahriati.. Cize bud budes jazdit 70k ako úplný baretkar a odstupom 2km alebo tu zvysnu velku porciu zivotnosti ti bude drmat volantom. Ano, aj tak sa da jazdit, akurat trochu sedlacina.
Cabinko napísal:
A čo sa týka leona, tebe to asi nedá moc spať keď takto snoríš, ale áno kedysi som ešte písal blbosti, len za tie 4 roky sa toho hodne zmenilo ....
starynovy napísal:To som uz povedal. Ja by som všetkým týmto sutaznym hudbam odporucil dat prudovu sondu okolo kabla z baterie, pustit to na plno a spriemerovat prud, cim zo vzorca P=UxI dostaneme vykon. Len tak pre predstavu 2000W hudobneho vykonu, minus straty, nech nezerem velmi dobry Dckovy koncak+velmi dobry menic z 12V na xyzV, mas z baterky okolo 250A. Tazko predstavit? Zvaracku videl kazdy aj kable k nej.. Vacsina nejde do 250A.