... všetko o BMW ...
Moderátor: voMacK
DARKEN26 napísal:Pozor este sa nevyjadril PetoK...
Ja som dal tiez nakoniec zimmermann dierovane a som spokojny
futy napísal:Praveze tie Zimmermann kotuce su odlievane v kuse aj s dierkami. Nie su dvojhmotove s nitovanim. Su dost trvrde a na studeno posobia velmi "hladko". Ja som to skombinoval este s Zimmermann platnickami takze brzda pri pomalom dobrzdovani v garazi obcas presmykne.tieto problémy s trasením sa dosť riešili na O1, GIV, V, ja som mal tiež problém pri Bore, ale myslel som že pri týchto F10 kotúče sú nitované problém nebude. Ja mám najazdené 142tkm a pri 66tkm podľa servisky boli menené brzdy (neviem či len platne al. aj kotúče), ale platničky mali pri posl.prezúvaní 16,3mm (76tkm) a kotúče 23,1mm, tak ešte mi do 200tkm vydržia. Zatiaľ to brzdí bez problému, bez trasenia, lv marci na STK bez problému, akurát oproti A4B8 ten brzdový pedál kladie väčší odpor, na OOOO bol taký jemnejší nástup boli tie brzdy také jemnejšie.
potmehuth napísal:Moj sused ma F 10 523i jednu z tych prvych z 2010. Kilometrovy najazd sme mali rovnaky. Pri testovacej jazde na mojom sa stazoval na tuhsie riadenie / volant sa mu zdal tuhy. Zhodnotili sme to ze to moze byt sirsou pneu u mna.Taak toto zaujima aj mna, vela som cital aj ja o tom traseni pri brzdeni, no k nicomu som sa nedopatral. Kamos sa s tym tiez potyka, tak sa snaztim aj ja pomoct, no zatial sme neprisli na nic. Ako pises, tlak v pneu mu pomohol, citelne, vymenil spodne ramena, tie skrutene, to tiez citelne pomohlo. Jemu to trasie hlavne, ked prudsie brzdi. Ked brzdi normalne, tak nic, pri prudsom brzdeni, pripadne brzdeni vo vyssich rychlostiach napr. zo 180 na 140, tak vtedy to citelne trasie. Tiez je uz nejaky taky bezmocny.
potmehuth napísal:Tiez som postrehol presn etieto sady prednej napravy a tiez ma napadlo a dost silno sa k tomu aj priklanam, ze to ma suvis. Tie auta asi neboli robene az na take tvrde podmienky, ake ta naprava zaziva na SK, kde su cesty strasne + minimalne R19 kola resp. R18 na RFT.
Potvrdzuje mi to aj fakt, ze ked kamos vymenil tie spodne ramena, ktore dostavu vasinu tych sup z cesty, tak to vyrazne citelne pomohlo, zrejme bude potrebne vymenit aj zvysok, i ked mechanik demonstroval, ze naprav je tuha. Ale zase nevylucil, ze pri tych rychlostiach a prudsom brzdeni sa moze prejavit vola skor, ako pri manualnom skusani.
DARKEN26 napísal:toto,ze kazdy mechanik si nevie poradit s bmw napravou...ja som bol v troch servisoch a vsade mi tvrdili,ze mam ramena v poriadku a nakoniec som isiel do bosch servisu a chlapik presne vedel kde to ma zapacit awuala ramana teda klby mali volu...