... všetko o BMW ...

Moderátor: voMacK

obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
Kyklopko
Príspevky: 19
Registrovaný: 12.6.2017
Auto: F11 520d 2011
Kraj: Zahraničie

Re: Kotouče 530D F10

Pondelok, 6. Novembra 2017, 10:57

Futy, chapem, uz mi je to jasne.

Po mojej skusenosti by som uz asi Zimmermann neodporucal na BMW. Myslim ze ten dvojhmotovy brzdovy kotuc tam nie je len tak pre nic za nic.
Aj ked som installoval dierovane Zimmermanny na Mondeo 08, tam fungovali bezchybne. Auto brzdilo o poznanie lepsie a ziadne chvenie tam nebolo. Avsak fordacke origo kotuce boli tiez v jednom kuse.

Ak by som mal znovu vybrat kotuce na F10/F11 asi by som ako mozny upgrade (aj ekonom hladiska) bral Brembo. Ti robia tiez dvojhmotove kotuce, plne-nedierovane, podobne ako orginalne od BMW (alebo ATE?).
Co sa tyka zivotnosti tak musim podotknut ze som im nijak obzvlast nenakladal. Jazdim priemerne 50 - 60 km/h. MPR je totiz 80 km/h a prekrocenie byva dost drahe. Tazke ziadne dialnicne nudzove brzenie. sem tam nieco cez 100 km/h.

Pri instalovani novych kotucov a brzdovych dosticiek sa instaluje aj novy senzor opotrebenie oblozenia ktory vynuluje odpocet km do dalsej vymeny a vyhodi pre zadne brzdy napr. 70 tkm zivotnost.

Pri predpokladanej spotrebe 2 brzdovych sad oblozeni na kotuc by sa mohlo dat najazdit ca. 140 tkm.
Pri vymene prednych dosticiek je to tusim 90 tkm?

Podla jazdneho stylu sa mozu zadne platnicky opotrebit skor, Ako napriklad na jazde na snehu a lade ked sa driftuje a presmykuju kola. Vtedy ESP casto pribrzduje kolesa koli presmyku.
BMW 520 d, MX11, 132 kW, 01/2011, VIN: WBAMX11020C883709

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot], mitocross a 8 neregistrovaných