... všetko o BMW ...
Moderátor: voMacK
xener napísal:Však a čo keď sa zákazníkovi zrovna také disky páčia a v inom rozmere ich nedostane? Výrobca mu snáď nebude brániť v tom aby si ich kúpil.jasne, ked sa objednaju dvojrozmerne disky tak musia byt na sirsich diskoch aj sirsie gumy, stale tu ostava otazka "sudruhovia preco?" :) ten 150kW motor ledva presmykne 225 .
xener napísal:bruno a co mas v *41 a *42 ?
xener napísal:no hlavne ze ty si v roku 2016 :) kedyze sa prestali vyrabat 3-litrove 525 ?
xener napísal:z toho co pises od zaciatku akurat vyplyva ze vies hovno o svojom aute. programovo navysit vykon cez RJ, hej ? za prve, 160kw trojlitre N57 sa nikdy nerobili, do F1x 530 sa davali len 190kW. za druhe, pokial by si si upravil RJ na vykon 190kW , tak ti odide prevodovka aj turbo.
radsej sem uz prestan pisat svoje dojmy lebo zas budes za hlupaka.
Xener za hlupaka si tu len ty, ked neustale len rypes. Prepac ze ty si sa narodil so vsetkymi " spravnymi " vedomostami a nidky si sa v zivote netmylil. Pozri sa silne pochybujem, ze si inteligentny. Presne taky ludia ako ty kazia renome BMW a robia frajerov na BMW fore.
Nemienim dalej reagovat na tvoje primitivne a urazlive prispevky. Budem rad ak si budes svoje myslienky prezentovat za fakty iba vo svojej hlave.
mexican napísal:Dik za info.3-litrové 25d t.j. 150kw verzia N57 sa robilo od 2010 a dávalo sa do F10/11 a do E9x. V efkách ten motor vydržal do jesene 2011, kedy sa nahradil 160kw 4-valcom.
160kw verzia motoru N57 nikdy ani oficiálne neexistovala.
Zmena výkonu na 190kw sa udiala nie u verzie 25d ale u verzie 30d,