... všetko o BMW ...

Moderátor: voMacK

reklamne predmety bmwklub.sk
 
starynovy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: HPFP meniť či nemeniť

Piatok, 8. Novembra 2019, 11:13

Uz som to tu pisal ale zjavne sa to nejak nechytilo.. :D Piliny ktore tam najdes budu max tak z podavacky. CP4 sa pomelie naraz, zrazu.. to nefunguje, ze sa obtiera 15 000km a ty to mozes chytit na filtri. Ked sa ta rolna stoci na kant kvoli necistote alebo skrabancu zomelie sa to behom par hodin, sanca chytit to na filtri mi pride realna asi ako vyhrat loto.
 
Užívateľov profilový obrázok
mitocross
Príspevky: 1029
Registrovaný: 10.2.2011
Auto: X5 40d 2013 MCB
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: doma

Re: HPFP meniť či nemeniť

Piatok, 8. Novembra 2019, 13:50

Co teda radis ty? Co sledovat? Ci vymenit bez debaty pri 150, 200 alebo 250t. km, alebo hned? Netankovat sajrajt, to vieme.
... too old to be alternative, too alternative to be old ...
PRINCÍP FUNGOVANIA DPF: https://youtu.be/DMA3MsgjRy4
PREČO SÚ V SANÍ KLAPKY A PREČO SÚ DÔLEŽITÉ:
https://www.auto.cz/klapky-v-sani-proc- ... otor-96035
 
starynovy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: HPFP meniť či nemeniť

Piatok, 8. Novembra 2019, 18:22

Nechat to skontrolovat ked nechces menit, na to to treba ale vybrat cize menej trpezlive a sporive povahy to daju rovno vymenit. Da sa to uz aj repasovat ale len pokial nieje poskodeny obal.
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12222
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: HPFP meniť či nemeniť

Piatok, 8. Novembra 2019, 19:29

Keby som mal ja tento motor,tak si menim kazdych 100tis tu pumpu...
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
marc.o
Príspevky: 204
Registrovaný: 10.6.2014
Auto: 530xd f10
Kraj: Prešovský

Re: HPFP meniť či nemeniť

Piatok, 8. Novembra 2019, 19:51

Ja som tu pumpu cize vysokotlake cerpadlo menil nedavno, auto malo 176tisic km, motor 190kw 2011.
Pri vymene palivoveho filtra, v nafte ktora z neho vytiekla som mal kovove pilinky ako zrnka prachu, nevahal som a dal som nove cerpadlo.
Stalo 1220eur, potreboval som ho rychlo a to sa vtedy dalo jedine priamo v bmw.
Tie ktore su za 800eur su repasy, aj nadtym som premyslal, informoval som sa a ze je okej, ale dlho sa zanim cakalo tak som kupil nove.

Ja tankujem na slovnaft klasicku naftu a pouzivam aditivum BG2256, ktore by malo pomahat premazavaniu cerpadla, a menim palivovy filter pri kazdej vymene oleja, s tym ze sa kontroluju aj ci niesu piliny, viac si neviem predstavit co by sa realne dalo spravit ako prevencia.
Ja som pocul ze v tom cerpadle je kovova oska, ktora je zo shitneho materialu a rozsype sa, pletkovalo sa ze made in Rumunsko...

Pre info, auto som kupil ked malo 152km a dovtedy tankovalo len shell bez aditiv, hned po kupe vymena filtrov a piliny neboli.

btw HPFP, nenadava sa tak skor suciastke z benzinoveho motora?
 
Užívateľov profilový obrázok
mitocross
Príspevky: 1029
Registrovaný: 10.2.2011
Auto: X5 40d 2013 MCB
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: doma

Re: HPFP meniť či nemeniť

Sobota, 9. Novembra 2019, 00:28

Za oceanom predlzilo BMW zaruku na HPFP na 10 rokov /120000 mil:
https://f30.bimmerpost.com/forums/showt ... ?t=1440147
Neviem o tom, ze by bol v EU niekto uspesny s reklamaciou, alebo poziadavkou aspon na ciastocnu uhradu opravy pal. systemu :?
... too old to be alternative, too alternative to be old ...
PRINCÍP FUNGOVANIA DPF: https://youtu.be/DMA3MsgjRy4
PREČO SÚ V SANÍ KLAPKY A PREČO SÚ DÔLEŽITÉ:
https://www.auto.cz/klapky-v-sani-proc- ... otor-96035
 
Martinicoss
Autor témy
Príspevky: 18
Registrovaný: 6.11.2019
Auto: bmw F10 525d
Kraj: Bratislavský

Re: HPFP meniť či nemeniť

Sobota, 9. Novembra 2019, 00:41

Jop mňa tiež nakoniec bude stáť okolo 1220€ s tým ale že mne sa pridrel celý motor na ojnici resp. jedno ojničné ložisko už ani nebolo takže som brúsil ojnicu priamo o klkovku a to všetko sa stalo v priebehu asi 3km. Z ok motora ktorý nevydával žiadne čudné zvuky, vibrácie nič do KO motora, ktorý nebolo možné ani zrepasovať. Takže ja to beriem od lopaty a hádam to už teraz vydrží.. PS: u mňa sa to stalo všetko pri 230 000km. U mňa čerpadlo mechanik pozeral a vraj nebolo vidieť žiadne piliny ale keby mi za pol roka klaklo a zas by som mal do toho auta zainvestovať x,y litrov tak by som to asi podpálil..

PS: neviem či to má dizlak inak ja som mal doteraz len benzíny a tam sa to vždy volalo HPFP ( high pressure fuel pump ). Ináč divím sa trošku bmw resp ich inžinierom.. Na mazde mps chalani bežne chodia na limit čerpadla čo sa týka objemu benzínu a tie čerpadlá držia bezproblémov navýšenie tlakov aj pretečeného objemu a tuto to proste odchádza pri sériovom motore.. a samozrejme je to neskutočne drahé a to som si myslel že oproti mazde mps ktorých je limitovaný počet a všetko je tam 10 násobne drahšie to už len tak niečo neprekoná :D hlboký omyl

Mňa v BMW vysmiali so zárukou na čerpadlo.. ani minimálnu zlavu mi nechceli dať... takže tak no...
 
starynovy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: HPFP meniť či nemeniť

Sobota, 9. Novembra 2019, 17:59

Na, skoda reci. Jak hrach o stenu. Ano HPFP sa nadava pumpe u priamovstrekovych benzinov ale z tej skratky to moze byt hocijake vysokotlake cerpadlo no skor budu ludia vediet co konkretne chces v spojeni s cim ked povies CR cerpadlo alebo CP4.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných