Piatok, 8. Novembra 2019, 19:51
Ja som tu pumpu cize vysokotlake cerpadlo menil nedavno, auto malo 176tisic km, motor 190kw 2011.
Pri vymene palivoveho filtra, v nafte ktora z neho vytiekla som mal kovove pilinky ako zrnka prachu, nevahal som a dal som nove cerpadlo.
Stalo 1220eur, potreboval som ho rychlo a to sa vtedy dalo jedine priamo v bmw.
Tie ktore su za 800eur su repasy, aj nadtym som premyslal, informoval som sa a ze je okej, ale dlho sa zanim cakalo tak som kupil nove.
Ja tankujem na slovnaft klasicku naftu a pouzivam aditivum BG2256, ktore by malo pomahat premazavaniu cerpadla, a menim palivovy filter pri kazdej vymene oleja, s tym ze sa kontroluju aj ci niesu piliny, viac si neviem predstavit co by sa realne dalo spravit ako prevencia.
Ja som pocul ze v tom cerpadle je kovova oska, ktora je zo shitneho materialu a rozsype sa, pletkovalo sa ze made in Rumunsko...
Pre info, auto som kupil ked malo 152km a dovtedy tankovalo len shell bez aditiv, hned po kupe vymena filtrov a piliny neboli.
btw HPFP, nenadava sa tak skor suciastke z benzinoveho motora?