potmehuthsamozrejme že dokumentácia nebola žiadna, proste mi to len tak povedali :-) Čo sa bŕzd týka, tak dajme tomu, že kotúče už majú po okrajoch nejakú tú hranku a dosky majú cca 40% (opticky som si to kontroloval) takže to vidím ešte na 20-30 tis a neviem či by kotúče zniesli ešte jednu sadu dosiek, ale akútne to nie je. Jazdím diaľnice a po BA, kde si občas pojazdím plyn brzda :-) Bol som v AUTO-MOTIVe.
ViktorDDDviem, že cena je na autorizak primerana, ale komplet brzdy sa dajú zohnať za cca 900 a práca povedzme 150, hardy za 70 a práca 100, takže max rátam 1300 za všetko a to už oproti 1800 je solídna úspora.
DARKEN26určite neplánujem na auto dávať blbosti, ale kvalitné veci, takže buď OEM alebo ATE
este jeden postreh:...nedavno sa preberalo o polskom origo BMW servise..mam tak skusenost,ze oni ti vsetko pofotia a preberu s tebou ako to budu robit a kolko to bude stat a preco sa to stalo a ako sa tomu vyhnut
Pred mesiacom som menil Hardyspojku na F11 a vyslo to na polovicu cca(nesiel tam original zakaznik si vybral),ale origo samotny diel len ten stoji 170€ ako som pozeral sa mi zda....a su tam dve,na prednych byva antivybracny hlinikovy kryt na niektorych......tyc hardy je vela druhov v modeloch....