Mne vo dverach rezonoval iba zamykaci cuplik. Skus pocas jazdy ked to vibruje chytit ten cierny plastovy cuplik ci to prestane. ja som si rozobral dvere a ten hruby drot na ktorom je cuplik som na vhodnom mieste obalil tak aby nebol cuplik navolno a nemohol vybrovat.
Po kupe auta som myslel ze ho rozbijem cele basebalovou palicou, lebo nieco strasne vibrovalo, vrzgalo pri dverach, nevedel som kde az som nakoniec chytil ten plast pod volanom (tak hlbsie pod volantom), je to plast v ktorom je osadene svetielko, ktore svieti na nohy vodica (ked nastupujes do auta). Ten plast som cely demontoval a odlozil doma do policky a je to o moc lepsie. Rovnako mi rezonoval aj plast nad display-om (nav. professional) - presnejsie medzi display-om a vrchnym reproduktorom na palubovke. Tam som vsunul medzi ram display-a a makceny plast palubovky take tesnenie a je to super, prestalo to vibrovat - robilo to iba v urcitych situaciach a teplotach.
Posledna vec ktora sa vsak na F10 / F11 opravit neda su tie dvere. Teraz v zime to je ok, madla dvery nevrzgaju ale v lete je to katastrofa, ked so mnou ide spolujazdec ktory sa chyti madla a najma pri prejazdoch cez kruhove objazdy tak sa hanbim v akom aute to sedim, ani fabia nema take otrasne madla ako toto auto. Fakt rozbit palicou na padrt. Staci sa chytit madla dvery a troska nimi lomcovat a budete vedit o com hovorim - E60 take nieco nepoznala, tam som mal pocit ze sa drzim niecoho poriadneho.
Nikdy viac BMW, konec treba na ne zabudnut, ani nove G30 to nevysriesilo, je to rovnako velky shit a uvidime ked tie auta budu mat cez 100k km co to bude este potom robit:
https://www.youtube.com/watch?v=vPEVn3Sb96g