... všetko o BMW ...
Moderátor: voMacK
mexican napísal:Ja som dlhú dobu bol odmietavý voči non-runflatom, keďže často podnikám dlhé cesty do zahraničia, kde mi potenciálny problém s defektom môže situáciu oveľa viac skomplikovať než keď sa motám iba niekde po blízkom okolí domu. Čítal som aj na tomto fóre o problémoch s opravnou sadou kedy pri jednom defekte tá sada nefungovala ako mala (písal to myslím salat).
Lenže treba zohľadniť jednu vec a tou je štatistika
Ja som mal naposledy defekt v r. 2009 a predtým v r. 2000. to znamená že raz za 9 rokov. Pričom ten defekt v r. 2000 bol taký, že úplne v pohode by stačilo každých 100km gumu dofúkať (dalo by sa zvládnuť bez runflatov a rovnako by asi pomohla opravná sada). V druhom prípade gola guma na franforce a tam by nepomohlo ani jedno ani druhé.
A keď mám kvôli niečomu, čo ma možno postihne raz za 9 rokov, znášať každodenne problémy spojené s používaním runflatov (nepohodlie, nutnosť častejšie chodiť rovnať dokrivené disky, vyššia nákupná cena pneu) tak si hovorím, že to trápenie s runflatmi vôbec nestojí za to.
A to nehovorím, že sa ti môže stať, že prerazíš gumu tak, že ti ani runflat nepomôže a keď raz nemáš rezervu tak si nahratý a je jedno či máš runflaty alebo opravnú sadu.
Takisto sa môže stať, že aj maximálny dojazd na runflatoch nemusí byť dostatočný, aby si akútny problém s defektom vyriešil.
tomas20 napísal:na f30 mame runflaty 18tky a komfort nie je vobec zly, takze
tomas20 napísal:ja ked som prezul na jednotke tak pocity boli fajn co sa tyka komfortu, ale na druhej strane s RFT sa mi zdalo citlivejsie riadenie…
na f30 mame runflaty 18tky a komfort nie je vobec zly, takze
voMacK napísal:mna kombinacia 18" + RFT uz strasne nasiera.
na nase cesty absolutne nekompaktibilne.