... všetko o BMW ...

Moderátor: voMacK

  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 12
reklamne predmety bmwklub.sk
 
virus
Príspevky: 113
Registrovaný: 6.4.2015
Auto: 530d XD touring
Kraj: Nitriansky

Re: F10 190kw xdrive problem

Streda, 8. Februára 2017, 21:05

Menili ste niekto rozvody pri 190kw motore alebo to su vsetko len 180Kw?
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12239
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: F10 190kw xdrive problem

Štvrtok, 9. Februára 2017, 07:33

Plati to aj aj.....
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Stanley649
Príspevky: 25
Registrovaný: 8.6.2016
Kraj: Bratislavský

Re: F10 190kw xdrive problem

Utorok, 14. Februára 2017, 00:45

Vobec sami nepáči táto téma mám z nej strach:D
 
CaeleS
Autor témy
Príspevky: 66
Registrovaný: 16.9.2016
Auto: F10/E71
Kraj: Košický

Re: F10 190kw xdrive problem

Štvrtok, 16. Februára 2017, 09:50

Netreba sa bat, staci preventivne vymenit cerpadlo
 
sabotage
Príspevky: 13
Registrovaný: 3.4.2014
Auto: BMW 318d
Kraj: Bratislavský

Re: F10 190kw xdrive problem

Streda, 17. Mája 2017, 09:55

No žiaľ to vyzerá tak, že patrím medzi tých neštastníkov, ktorým sa rozsypalo čerpadlo. Ale jednej veci nerozumiem, vela sa tu hovorí o tom, že ak objaviš piliny, preventívne vymeň čerpadlo. Dobre, ale moja otázka stači iba čerpadlo a nie celý palivový systém, šak už tam máš tie piliny. Aký je rozdiel ked sa celé rozsype, alebo sa len začína sypať? stále sú tam tie isté piliny. Lebo keď sa rozsype, všetci vravia vymeniť všetko, a keď sa iba začina spypať a máš piliny, iba čerpadlo, toto mi ozaj nedáva logiku. Inak tento motor N47 ktorý k.... vymyslel, rozvody vzadu a na nič, čerpadlo vzadu a nanič, som až prekvapený, že pri výmene žiarovky nemusím dávať von motor. BMW ma neskutočne sklamalo, že o týchto oboch chybách sa vie, a ani raz nezvolalo zvolávaciu akciu. Auto som dlho servisoval priamo v BMW o probléme sa vedelo, majú všetky moje údaje, jediné čo mi posielaju pravidelne je ponuka na kúpu nového. Ozaj sklamanie, a npar. na porovnanie s toyotou, ked je chyba ihned je zvolávačka a všetci vravia toyota je zla, lebo musi meiť diel na autach, ale zatiľ BMW to nechá tak, všektýkm to rachne a musia si ho vymeniť sami a ešte vyzerajú spolahlivo. Za mňa jednoznačne svinstvo, myslím si že je to piam na hromadnú žalobu, ak všetci vedia, že tieto čerpadlá su naprd, a ani Ťa na to neupozornia, pritom predpis na výmenu neexistuje a sú to relatívne nové autá.
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7479
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: F10 190kw xdrive problem

Streda, 17. Mája 2017, 14:11

problem je hlavne s kvalitou paliva u nas, kdezto v DE je afektnute 1 auto zo 100, u nas je to 10 zo 100....
postihnuty je nie len N47 a jeho odrody, ale aj N57 so vsetkymi odrodami a v podstate vsetky ostatne automobilky pouzivajuce Bosch CP4 vstrekovacie cerpadlo...(a ze ich je pozehnane...) nikto nezvolaval

preco vymenit vsetko iba ked je uz cerpadlo zle? lebo kym posiela len male piliny a vstreky funguju, tak je to OK, palivovy filter to zachyti a naspat to uz nekoluje, ale ked sa ti uz cerpadlo rozluci uplne, posle velmi velke casti do systemu a to uz poskodi vsetko a musis menit komplet

vies nam dat viac info o tvojom aute? z cisto statistickych dovodov
- model/motorizacia/rok/mesiac vyroby
- kupovane SR/DE
- ako dlho jazdene v SR
- ake palivo tankovalo
- styl jazdy
- najazdene km - typ jazdenych trati
- menene rozvody
 
sabotage
Príspevky: 13
Registrovaný: 3.4.2014
Auto: BMW 318d
Kraj: Bratislavský

Re: F10 190kw xdrive problem

Streda, 17. Mája 2017, 15:40

Ahoj,
takže jedná sa o E91LCI rok výroby koniec 2010, motor N47D. Čerpadlo si povedalo, že koniec pri 199K Km. Jazdilo prevažne diaľnice, ako druhé auto a palivo zásadne iba SHELL. Po skončení záruky bolo ešte krátko servisované v autorizovanom servise, ale časom človek došiel na to, že to nemá zmysel, a dával ho servisovať niekomu komu verí. Auto bolo dovoz z FR, ale cez človeka ktorému verím a km boli poctivé (preverené aj cez servis), bolo z operatívneho leasingu. Sorry, ale tomu, že boli ešte malé a nemôžu to poškodiť lebo ich zachytí filter nerozumiem, lebo načo meniť nádrž, veď keď sú tie z rozsypaného väčšie(cez prepad) o to ľahšie by ich ten filter mal zachytiť, ale to je len logická úvaha. Rozvody menené neboli, to som mal v pláne pri 200k. Podľa všetkého idem dať auto riadne zoservisovať vrátane rozvodov, spojky a dvojhmoty + hardy spojka, ta už je troška načatá. Suma je to ozaj extrémna.



PeqpeK:problem je hlavne s kvalitou paliva u nas, kdezto v DE je afektnute 1 auto zo 100, u nas je to 10 zo 100....
postihnuty je nie len N47 a jeho odrody, ale aj N57 so vsetkymi odrodami a v podstate vsetky ostatne automobilky pouzivajuce Bosch CP4 vstrekovacie cerpadlo...(a ze ich je pozehnane...) nikto nezvolaval

preco vymenit vsetko iba ked je uz cerpadlo zle? lebo kym posiela len male piliny a vstreky funguju, tak je to OK, palivovy filter to zachyti a naspat to uz nekoluje, ale ked sa ti uz cerpadlo rozluci uplne, posle velmi velke casti do systemu a to uz poskodi vsetko a musis menit komplet

vies nam dat viac info o tvojom aute? z cisto statistickych dovodov
- model/motorizacia/rok/mesiac vyroby
- kupovane SR/DE
- ako dlho jazdene v SR
- ake palivo tankovalo
- styl jazdy
- najazdene km - typ jazdenych trati
- menene rozvody
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7479
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: F10 190kw xdrive problem

Streda, 17. Mája 2017, 22:18

Tie male castice to nepochovaju, su len predzvest velkych, ktore to uz pochovaju... keby palivak nezachytil tie male, smrt by nastala rychlejsie
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11355
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: F10 190kw xdrive problem

Štvrtok, 18. Mája 2017, 06:31

mne to statisticky vychadza, ze to dojebava ta shellka, v Ma viem o jednej a4, q7 a tuaregu kde to skapalo po ustavicnom tankovani musle.
@sabotage, nebol by som si tou toyotou taky isty, napr ostastana rav4 - ak chytis naraz na lave koleso, prezijes, ak na prave, ..., chyba tam jeden nosnik ktory bol drahy a ma ho vzdy iba vodic pred sebou a cenou oprav by som tiez nebol isty, avensis d4d vymena vstrekov 4t, to sa ziadne cerpadlo nerozpadlo, len umreli na 200t km, zhodou okolnosti zo shell vpover nafty.
bmwcoding.sk
bmw maps 2023/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
Matusns
Príspevky: 19
Registrovaný: 23.2.2017
Auto: F11
Kraj: Bratislavský

Re: F10 190kw xdrive problem

Štvrtok, 18. Mája 2017, 07:50

Bolo by fajn to nejako zhodnotit, co maju spolocne tie cerpadla (ze by fakt vpower?). Asi preventivne sa vyhnem muslam a budem capovat na omv alebo slovnaft a bez pridavkov
Ci?
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11610
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: F10 190kw xdrive problem

Štvrtok, 18. Mája 2017, 08:01

A teda kde pozerat naznaky tych castic? V palivovom filtry? Ci niekde inde? Kupil som z dojclandu F10 530d 190kw tak reku to dam radsej pozriet.
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
Užívateľov profilový obrázok
smith666
Príspevky: 544
Registrovaný: 5.5.2014
Auto: F11 530xd 190kW
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: in the air

Re: F10 190kw xdrive problem

Štvrtok, 18. Mája 2017, 09:12

Tak aj ja prestávam tankovať Shell. Ktosi tu radil Slovnaft EVO bezsírnatú naftu, tak som to už 2x načapoval a bavor sa nesťažoval :mrgreen:

Inak som si všimol, že Slovnaft už označuje nielen premiovú EVO naftu ako bezsírnatú, ale aj tú normálnu lacnejšiu. Keby to bola pravda, nebolo by lepšie tankovať normálnu naftu keďže sa vedie polemika, že aditivovaná nafta v skutočnosti škodí a nie je nijakým prínosom pre motor?
 
bruno75
Príspevky: 2379
Registrovaný: 21.2.2007
Kraj: Trenčiansky

Re: F10 190kw xdrive problem

Štvrtok, 18. Mája 2017, 09:53

tak a zase sme u znaciek jednotlivych predajcov paliva.... :roll:
hlavne, ze kazda debata o tom, kde tankovat (ktora znacka je naj...) konci konstatovanim, ze aj tak vsetci beru paliva od Slovnaftu a teda rozdiel moze byt len v aditivach, ktore pridavaju do "premium" paliv... :?
ja tankujem na 90% u skeble (uz treti BMW naftak v poradi - M57D30, M57TÜ2D30 a N57D30O1) a zatial sa este ziadny motor ani cerpadla "nestazovali" (klopem pre istotu), do 2020 mam auto v zaruke, takze uplne nestresujem, ale aj tak by som to nechcel privolat....
takze ako to teda je? su obycajne (ne-aditovovane) nafty na SK az tak rozdielne? niekde som cital, ze nafta z ruskej ropy je vraj akasi "suchsia" (menej mastna?) a to vraj tym cerpadlam nerobi dobre... ale ved z ruskej ropy robi aj Schwechat, ci...
som z toho volajaky zmateny.... :-k

ked sme uz pri palivach a aditivach, dovolim si OT, ktory vobec s naftou nesuvisi: co si myslite o aditivovanych benzinoch, ked niekto chce krmit auto vysokooktanovym benzinom (98+), inu moznost ako aditivovane "premium" benziny ani nema....? benzinak mam na zabavu a nenajazdim na nom tolko, aby som musel rozmyslat, cim ho "krmit", chcem mu dat to najlepsie... lenze co to je to najlepsie...?! :-k
 
Užívateľov profilový obrázok
runder
Príspevky: 2801
Registrovaný: 7.8.2011
Auto: ropak
Kraj: Prešovský

Re: F10 190kw xdrive problem

Štvrtok, 18. Mája 2017, 12:13

Nafta z Ruska je suchá lebo je v nej veľa síry pri ťažbe. To že všetci majú základ Slovnaft, na to by som sa až tak nespoliehal :-"
BMW F01 740d
ex: BMW e92 335d
ex: Nissan 350z
 
Užívateľov profilový obrázok
smith666
Príspevky: 544
Registrovaný: 5.5.2014
Auto: F11 530xd 190kW
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: in the air

Re: F10 190kw xdrive problem

Štvrtok, 18. Mája 2017, 13:45

Zas viem hovno :-)
V servise mi radil OMV MaxxMotion:

Maximálny výkon*
Lepšie spaľovanie
OMV MaxxMotion Diesel má cetánové číslo minimum 57, ktoré je ďaleko vyššie než je štandard. Cetánové číslo je dôležitým parametrom, ktorý charakterizuje kvalitu procesu spaľovania motora. Kvalita spaľovania má veľký vplyv na emisie, hluk a spaľovanie. Vo všeobecnosti, čím vyššie cetánové číslo, tým lepší a čistejší proces spaľovania.

Minimalizované straty výkonu
Prémiové palivo OMV MaxxMotion Diesel odstraňuje usadeniny zo vstrekovacích trysiek a zabraňuje vzniku nového nánosu. Toto zabraňuje tomu, aby váš motor strácal silu po celú dobu jeho životnosti.

Plynulejší chod motora
Cetánové číslo dieselového paliva má priamy vplyv na dobu oneskorenia vznetu. Vyššie cetánové číslo motorovej nafty OMV MaxxMotion Diesel s hodnotou minimum 57 vedie ku kratšiemu oneskoreniu vznetu paliva čo optimalizuje proces spaľovania. Chod motora je plynulejší, s menším chvením a vyšším výkonom.

*Účinky palív MaxxMotion sú ovplyvnené aj vozidlom, správaním vodiča a technickým stavom motora a sú založené na porovnaní so so štandardnými palivami bez aditív, ktoré spĺňajú minimálne požiadavky podľa slovenských noriem kvality paliva STN EN 590 a STN EN 228.

Tak som sa rozhodol. Keďže má táto nafta cetánové číslo 57 a ja motor N57, tak v tom v tom vidím jasné znamenie.
Idem tankovať Maxxmotion :mrgreen:

Howgh!
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 12

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných