... všetko o BMW ...
Moderátor: voMacK
mitocross napísal:Mimochodom,ak bol vadny jeden alebo dva zhavice,tak rege.spustalo aj napriek tomu. Az ked ich zlyha viac alebo zlyha jednotka zhavenia,vtedy su nesplnene podmienky na regen.
Aj keby hned za cely ten cas neprebehla regen.,tak sa tam nahromadia spalitelne castice. Tzn. po oprave je velka sanca,ze si ich pri prvej prilezitosti spali na popolcek. (okrem toho chybu suvisiacu s pripchatim nikde nevidim,ani ulozenu,takze toto asi nenastalo...).
Tento nespalitelny popolcek je tvoj nepriatel - zaplna dpf a to je ta zivotnost.
Len klud, tvoje dpf sa blizi koncu ale to je normalne...
trenertenisu napísal:Kolko mas nsjazdenych km?bmw gt f07 3,0 180kw xdrive... mal som chybu žhavenia a začalo mi vypisovat chybu dpfka. zhavenie je urobene, dpf stale ostala... vypisuje mi stale tuto chybu (vid priloha). viete poradit,či sa to začne same regenerovat,či treba s tym niečo robit? dik
ice.blade napísal:Spatny tlak vo vyfuku mu napisala aj ta blba diagnostika, aj to ze je povolena regeneracia a ze nieje vyziadana, pred kolkymi km prebehla...
mitocross napísal:Da. Ja som to dal v dobrej viere preventivne cistit ultrazvukom a prisiel som o dpf,kedze ho ten roztok zabetonoval. Mohol som este desiatky tisic km pojazdit. Mal som aj to info o zostatku a tiez mi to vrtalo v hlave.
Preto ti radim,neries to, spokojne jazdi, dpf sa prihlasi o pozornost neskor. Ci kupis novy (len original funguje,nic ine ani nahodou) alebo skusis zatial cistenie,je na tebe. Hlavne necistit ziadnymi vodickami,roztokmi a chemikaliami. Never ziadnym z tych firiem so supertajnou technolgiou a ani domacim majstrom,ktori ti to "vypalia v peci". Doporucujem protismerne tlakove cistenie advanpure.cz Urcite je tam najvacsia sanca uspechu.