... všetko o BMW ...
Moderátor: voMacK
PeqpeK napísal:Ak mozes, posli mi tel. Do PM. Dikked rozkliknes detaily...pripadne dnes diagnostikujem v ba tak by som sa vedel zastavit
Putero napísal:Ak mozes, posli mi tel. Do PM. Dik
PeqpeK napísal:ahoj. Myslim, (ale odmeram), ze prud bude hodnoverny. Sem tam je to 13A sem tam az 18A. Normalne ako keby bol zaneseny palivak......(aj ten je novy pre istotu). Este zmeram prepady, ci nahodou si nepyta vacsi tlak kvoli vstrekom........ale motor pekne ide (aj zvuk aj chod) meral som korekcie vstrekov cez diagnozu, ale neviem ci to je moc hodnoverny udaj :-) samozrejme bolo to ok.......asi sa zblaznim uzno ja by som skusil odmerat ten prud ci je to fakt real...inak burane to nahodou nebolo?
TT-SIMIK napísal:Ahoj. Jedina chyba co je zapisana je ta 26d200 tak vyssie je link na obrazky aj livedata. No nieco musi robit to, ze chce tolko vela prudu aby vytvorilo potrebny tlak...zaneseny filter alebo nejaky unik by mohla byt pricina ale to prave neni.....este skusim zajtra odpojit hadicu precerpavania tak ma napadlo.....fakt mi konci fantaziaKeby to bolo palivove v nadrzi zapise chybu….
ALAS napísal:F-kove rady sice nepoznam, ale niesu cerpadla riadene EKPM vsetky trojfazove? ci je aj jednofazova varianta?
Popropade nieje nejaka zmena kde sa od nejakeho datumu preslo z jednej verzie na druhu?
Lebo v tych Fotkach z diagnostiky je vyobrazene napetie a prud iba jednej fazy.