Štvrtok, 31. Marca 2016, 14:00
Zdravim,
pisem dalsie postrehy k F11 530d od cias, ked auto malo 220tis km.
auto sa v tejto chvili blizi k hranici 300tis km.
V prispevku vyssie som Vam uz spominal problemy, ktore s vozidlom boli pocas jeho prevadzky.
Od 220tis km do tych takmer 300tis neboli na aute ziadne vacsie problemy, ktore by nejakym sposobom vyrazne obmedzovali jeho prevadzku.
Pri 253tis km sa vymenil olej v prevodovke ( priamo v autorizaku )
Pri 269tis km odišiel na šoferovej strane zadný mech ( kúpene v autorizaku za cca 9.800kč, menené v neuatorizovanom )
druhý mech už tiež očakávam že každu chvilu praskne.
ziadne dalsie poruchy sa na vozidle neobjavili.
Akurat pri poslednej vymene oleja ( meni sa od 200tis kazdych 15tis km ) mi technik v autorizaku oznamil, ze DPF filter bude treba riesit za 51t km. Nevedel ale presne povedat, ci sa bude jednat o kompletnu vymenu, prip. technicke osetrenie..
S autom sa jazdi kazdy den, prevazne dlhsie trasy. Najviac kde badat stav opotrebenia je automat. Neviem uz ale posudit, ze ak by sa vymienal olej v prevodovke od uplneho zaciatku ( po 70t km, po 120t km a td ), ci by bol dnes v lepšej kondicii. Na samotnej jazde to nie je vobec poznat, radi pekne a hladko, no pri zaradeni z "P" do "D" auto neprijemne škubne bez rozdielu, či je už motor a prevodovka zohriaty alebo nie... Taktiez ak sa pohybujete smerom dopredu v miernom kopci a pustite brzdu, auto zacne cuvat viac nez je treba ( zastavi sa, no nie je to take pohotove, ako napr. pri m550, kde sa to skoro nepohne...)
snad vam tieto postrehy pomozu.
zdar