... všetko o BMW ...
coWon napísal:a tomuto akosik nerozumiem
Laco19 napísal:K ten spojke, je v nej lozisko. Ked je vadne (stava sa) a remenica sa v nom otaca pri vypnutej spojke tak to moze vydavat vseliake pazvuky. Ked je zopnuta tak je to celok naskrutkovany na hriadeli a malo by to byt tiche.
Ja to pocujem doslova ako nieco pohanane remenom a iba ked je klima zapnuta. Pazvuk ma inu frekvenciu ako klepanie motora (s jeho klepanim tiez nie som spokojny ) a je taky "rezonujuci". Pri rozbehu ho nepocujem, motor je hlucnejsi ale pri pohodovej jazde ano, no je iba taky tichy zvuk.
coWon napísal:ja jsem byl na diagnostice a trysky jsou v norme tak nevim ale klepe to fakt jako tryska.prepac, zle som to precital
a tomuto akosik nerozumiem
1. ked zapnes klimu, logicke ze si auto (motor) pridá ... zacne klepot
2. ked len troska pridas "plyn" nohou (s vypnutou klimou).... nezacne klepotat podobne? potom prestane v okamihu so silnejsim plynom (otackami) to uz mi diagnostika ukazala ze triska hodnoty doravnava k hodnotam ostatnych trisiek (a neziaduci zvuk sa eliminuje)
3. alebo v okamihu ako sa s autom rozbiehas? prakticky ten isty efekt ako v bode 2
najlepsie je to pocut ked stojis vedla nejakej steny alebo auta (kvoli odrazu)... lebo zvuk motora je viac pocut z boku ako z predu
na toto musime prist ani keby co bolo (:
rozpisujem to tu jak deges ((: ci?
drroman napísal:ja jsem byl na diagnostice a trysky jsou v norme tak nevim ale klepe to fakt jako tryska.
coWon napísal:som si meral trysky a taketo mam hodnoty:
za polostudena
1,0
-1,8
-0,3
-0,1
1,0
0,2
zapol som klimu
1,1
-1,4(-1,3)
0,3(0,2)
-0,1
0,7
-1,0
potom som tomu par krat ujebal
1,2
-1,5
0,0
-0,3
-1,0
-0,4
tieto merania boli samozrejme na neutraly
ked som pridal na cca 2000 a viac, hodnoty sa dorovnali
neviem ci su tieto hodnoty az take kriticke... cital som ze 1,8 je uz dost
TT-SIMIK napísal:pozor začínaju sa predavat bosch trysky z číny, pre bosch ich vyrába, su na nerozoznanie a vydrž je par tisic km, je tam ochudobnená kvalita materialu..... dostalo sa mi do uší od človeka čo sa pohybuje v tejto sfére....
dimensionone napísal:
Problém je ten 1 a -1,8, čo je 2,8. Niekde som čítal, že tento rozdiel by nemal byť väčší ako 2,5, potom to už začína klepať. Ja som mal ešte lepšie čísla, pri voľnobehu mi to začínalo klepať a všetky trysky boli KO z pohľadu prietoku paliva a opotrebovania ventilov. Ono ti to ešte bude nejaký čas chodiť - videl som aj takých, ktorí chodili na tom, že im to ukazovalo >5 a nejako to šialene neklepalo, no ja som to nechcel počúvať, je to šesťvalec a nie nejaký traktor
dimensionone napísal:ja zvyknem liať toto - obvykle potom klesne aj spotreba a motor beží zvukovo lepšie - http://www.pro-tec-slovakia.sk/produkty ... uper_clean