... všetko o BMW ...
voMacK napísal:a 525 e61 automat 130kw r.v. 2004?tykalo sa to u E60 3.0d motorov s vykonom 160kW ......170kW verzie tym uz netrpeli
voloda napísal:...ale menil som tesnenia pod sanim a motor som neumyval, takze uvidim. Keby som ich mal vyhadzat tak len pre olej, btw. spim kludne...
voloda napísal:Asi si myslel zaslepky na klapky, lebo ak klapky, tak chcem aj ja. Je to diel c.2, c.3 a c.4. Cisla 2 a 3 su riadne po 6ks, c.4 len jedna. Menil som vsetky aby bol pokoj. Objednaval som to cez tempus KE, vypytali si vinko a podla toho to objednali. Za vsetky som platil do 10eur...
Este taka otazocka do plena, vyraba niekto tu na SK tie zaslepky, vacsie aj mensie, vo vacsom mnozstve?? Ak ano, poprosim pm...
mihal.to napísal:zdravim
mam 05/2008 teda po facelifte, a olej chcal z popod sania takisto..
Nechal som menit cele sanie + odvzdusnovaci ventil. (poradane mechanikom z bmw)
ako mi bolo povedane klapky odchadzaju aj na novsich modeloch po roku 2007.
Neviem za kolko sa riesi zaslepenie duralovymi zaslepkami; sanie plus ten ventil v bmw vyjde cca na 535e.
voloda napísal:170Kw motor nikdy plechove klapky nemal.Od 1.2.2005 sa už robil len nový typ sacieho potrubia a nový typ klapiek v plastovom púzdre.170kW verzia e60tky prisla prave v roku 2005, tzn. ze max. do roku 2005 (mesiac presne neviem) mohli byt tie kovove klapky, nasa 535d r.v.2005 (marec) ma klapky plastove (tie vacsie)...