... všetko o BMW ...
Filip986 napísal:Ja by som sa skôr zameral na príčinu zapchávania....netreba hneď vyberať.. skôr ako ekológia by mi vadilo dymenie a nonstop zadymený naraznik...Tak ja verim, ze to pomohlo aspon podla diagnostiky, cele som to sledoval pocas regeneracie aj bolo vidiet ze "aktivne" tak som bol rad a ten tlak klesol, cize ten sprej to musel vypalit, ale stale mi pride ten tlak vysoky.. objednal som od protecu este jeden taky sprej a aj do nadrze aditivum, tak este raz to zopakujem, vymenim olej a snad to pomoze ale ten filter sa nechcel regenerovat sam, bez pomoci, tak ako by mal.... podla mna je len otazkou casu kedy pojde z auta von a potom sa vidime na softe, ale dal som mu poslednu sancu.... Toho zachrancu zemegule co toto vymyslel, by som rad spoznal osobne..... niesme v nemecku ze E60ku s 200000km hodim do srotu (alebo na slovensko, vsak) a kupim si nove BMW za 20000€...
mitocross napísal:Sak a kolko vlastne ma auto s filtrom nabehane? Nebudu to hlavne km ta najpravdepodobnejsia pricina? Nalial si tam uz kolko € s tymi specialitkami a "poriadnym vypalenim" (nespaliteneho popolceka...)? Podla mna sa blizis polovici ceny cistenia DPF... A to si to mohol mat v ramci hodnoty auta celkom dostojne poriesene. Teraz sa vytesujes z chvilkoveho pocitu, ako si poriesil, a zanedlho si spat na fore alebo vyrezavas a hulis po ulici.