... všetko o BMW ...
alfi666 napísal:hmm... vymontovat filter a navrtat diery = 2 hod roboty (ak nejdu von sroby, tak je to blbsie).. cena v beznom malom servise cca 50e.
Zostava 170eur na upravu RJ, ktora zaberie hodinu, ked ten clovek vie co robi a ma na to veci....
Je pravda,ze ja bych to za tolko nerobil, lebo by som sa bal risknut RJ, ale tak ked maju vela skusenosti tak preco nie.
opisk napísal:presne tak :) su hodne skuseny, uz mi tam robili aj chip.... vsetko funguje ako ma
PeqpeK napísal:funguje to hadam uz aj cely tyzden, co?
opisk napísal:mam na to reagovat?
uplneMimo napísal:cavte.mam upchaty dpf filter E60 525D 2008 rocnik .starsie rocniky maju ten filter niekde inde ako mam ja? lebo ja ho mam doslova pri motore.som si myslel ze je zospodu auta niekde.chcel som si ho sam zdemontovat vycistit a nahodit naspat ale na toto si netrufam.a pocul som ze ten moj sa cistit nedaa,viete mi poradit? demontoval ho uz niekto dole? dik
Prikladam fotky este
kacena55 napísal:Napríklad pri 60km rýchlosti som zošliapol plyn až na podlahu okamžite vyskočili otáčky, ale auto vôbec nezrýchlilo, keď som jemne pridával plyn tak sa rýchlosť pomaly zvyšovala skúšal som to až do 120 ale aj tu pri prudšom zošliapnutí len zahučal motor a vyskočili otáčky, ale auto nepridávalo ...
alfi666 napísal:
Toto vyzera na problem s hydromenicom v automate... keby si mal upchate DPF, tak ti otacky nevyletia...
alfi666 napísal:
Toto vyzera na problem s hydromenicom v automate... keby si mal upchate DPF, tak ti otacky nevyletia...
kacena55 napísal:
Ak by to bol hydromenič čo sa s tým dá robiť ?
Dá sa vymeniť alebo repasovať ? Ako nákladné to celé bude ?