Tu sú fotky, ako to vyzerá pri tom konektore napájania. Mne sa zdá, akoby tam išiel veľký prúd, ktorý ho trochu roztavil. Riadiacu jednotku som neotváral, lebo je ešte v záruke a posielam ju na reklamáciu.
Dnes som sa informoval v BMW servise - samozrejme, nevedeli mi povedať nič konkrétne, vraj sa s takým ničím nestretli. Ono je už zaujímavé to, že na EKT pri tejto riadiacej jednotke vôbec nie je uvádzaný tento napájací konektor.
Čo mi ďalej odporúčali - môže byť chyba v konektore alebo kábli - stojí do 30 EUR
Môže byť chyba v altíku na alternátore, že z času na čas tam pustí viac prúdu akoby mal. Chyby spojené s overvoltingom sa mi neobjavujú.
A samozrejme, problém môže byť aj v samotnej riadiacej jednotke - mám ju od Martina z Bystrice, značka Beru, on doteraz takéto problémy nezaznamenal.
Máte niekto nápad ako ďalej?
Čo je mi tiež čudné, čo píšete, že sa môže odpáliť pri odpálení žhaviča - to musím ešte pozrieť. Teraz tam mám nahodenú novú jednotku no zatiaľ som nesťahoval aktuálne dáta z diagnostiky. Je tiež možné, že bude v háji niektorý zo žhavičov. To by potom znamenalo, že pri chybe riadiacej jednotky je lepšie vymieňať hneď všetky žhaviče?