Cavte, je tu niekto co ma skusenosti s pretesnenim n62 motorov, popripade kto by to vedel urobit korektne a co by to stalo? Dakujem za pripadne prispevky.
Cavte, je tu niekto co ma skusenosti s pretesnenim n62 motorov, popripade kto by to vedel urobit korektne a co by to stalo? Dakujem za pripadne prispevky.
Vedel, vela.. Korektne rovna sa urobit aj vodu vo V, ventilove gufera, ak to nieje nejaka ultra ulozenka tak aj rozvod, zvysok normalnych tesneni vsade okolo. Toto sa neoplati robi postupne, pride to tak ci tak.
Bezny servis na N62 mas tesnenia ventilov ak este neboli a O ring. Rozvody az ked to je hodne hodne vytahane. Mame sadu na vymenu tesneni ventilov bez demontaze rozvodu, takze cena vie byt tiez zaujimavejsia
Trochu presakuje olej, klasika ale tiez voda. Auto nedymi. Musim dolievat asi liter fridexu za 1000km. Pod auto autom vidno kvapky. Takze predpokladam ze pusta o ring. Chcel by som to dat spravit za rozumnu cenu niekomu co sa do toho vyzna..
velmi vysoka prevdepodobnost, ze je to ta nestatna trubka s o-kruzkom. ak nechces, aby bola oprava zbytocne draha, pouzi US roztahovaciu trubku.
auto nedymi? skusal si spravit test, ze ho nechas minutu bezat na volnobeh a potom pedal na podlahu? ak nezadymi ani potom, tak super. moj uz to robi (225t km)
Skusim ten test dymivosti, predpokladam ze ak motor bude spalovat olej dym by mal byt cierny, co sa tyka roztahovacej nahrady trubky chladenia, kde sa to da kupit? Iba z USA? Na SK nedostupne? Kolko € cca pocitat za vymenu? :/
Dym je svetlo modry az sivy. Ta trubka sa riesi ked sa nerobi nic ine. Tj. usetris vyberanie motora. Ked sa to robi ako celok neusetris nic, zbytocne naklady navyse.
Bfansk, ako pise starynovy, dym je sivy a smrdi jednoznacne po oleji. Mas tu v tejto teme dvoch, ktori TI naznacili, ze to vedia spravit, tak ich kontaktuj a dohodni sa. Zavysi od toho, co vsetko chces nechat spravit, da sa to spravit aj s motorom dnu, lahsie sa to robi, ked je motor von.. vsetko otazka priorit a samozrejme €
Takze test dymivosti som skusil (plny kotol na neutrale) a ani naznak nejakeho dymu alebo smradu, , jediny dym ide z gum pri rozbehu Takze budem riesit asi len O kruzok.
akoze nechcem byt moc mudry, ale spravil si ten test ako sa ma? ... lebo sanca, ze by N62B44 z roku 2003-04 mal teraz v roku 2020 po x-tisic km v poriadku tesnenia ventilov, sa limitne blizi 0% - ak uz neboli vymenene
motor N62Bxx bezi na 102 a viac °C - kazde jedno gumove tesnenie a O-kruzok pri tychto teplotach degraduje podstatne skor ako v motoroch, co bezia povedzme na 90°C. preto tie problemy so slzenim oleja a aj vody
Podla mna netusi ako na to.. Tak pre stryka prihodu. Ohrejes plne motor tuhou jazdou. Zastanes, das P a nechas to na volnobeh 10 minut klepat. Az potom to presliapnes do limitera pricom cumis do zadu co z toho vyleti.
Robil som to nasledovne- chvilu som pobehal nech sa zohreje, a nechal som ho vrcat asi 2 minuty na P, potom som priatelke kazal nech da plny kotol, ja som cumel do vyfuku , asi ho bude treba nechat vrcat dlhsie predpokladam