... všetko o BMW ...
tomas2222 napísal:a ako sprevadzkujes to natacanie svetiel ked mas povodne halogen?(myslim natacanie do stran)
airbone napísal:
dobra otazka, aj ked toto sa vola konkretne "ADAPTIVE HEADLIGHTS" alebo zrozumitelnejsie KURVENLICHT :) . Potrebujes este dorobit AHL, takze minimalne dalsiu riadiacu jednotku natacania svetiel a neviem ci tam je stavajuca kabelaz, tak mozno aj nejake elektrikarske zalezitosti ohladne kabelaze. (kazde svetlo AHL ma naspodku este krabicku SMC - stepper motor controller) Keby si nahodou to AHL chcel, jednotku doma mam jednu nazvys :) Jo a este kodovanie/programovanie, to budes potrebovat tak isto.
tomas2222 napísal:
No a nesúvisí to natacanie zo servom? ja mam obycajny xenon bez natacania a servo mam bez elektrickych kablov ale existuju aj verzie s elekt. kablami a tie su zevraj pre tieto adaptivne xenony
voMacK napísal:este otazka na dvoch panov nadomnou - cisto zo zvedavosti - z coho si RJ tych svetiel taha info o rychlosti auta? Nakolko sa tie natacacie svetielka spravaju inak za jazdy a inak, ked auto stoji :)
dakujem, služebníček
smijeE60 napísal:Dik za rady nespekuloval som a kupil komplet prestavbovu sadu na xenon zo vsetkymi snimacmi a pod.somarinkami v bmw za 1176 eciek+230 montaz v bmw,a teda som spokojny xenon sa neda s halogenom ani porovnat proste nadhera.keby niekto chcel ostali mi este jedna sada bixenonu ako nova so startermi a novymi vybojkami mal som 3 pary svetiel.:-))
kiski napísal:Ano, pre mladikov je toto najpodstatnejsia zalezitost.... Po kupe stareho bmw ktore kruzky nemalo (E39 predface apd), je to hned prva vec z aliexpresu, co ide na auto (az potom sa riesi olej, brzdy, hrdza, hniloba apd..)A netreba zabúdať ani nato, že napr. LM1 nepodporuje denné svietenie pomocou AE. To je u niektorých mladíkov neskutočne podstatná vec, takže ak prestavba na xenón, tak jedine s LM2 to má zmysel... A ešte odpadne jeden modul navyše (AHL, je implementovaný v LM2). To len tak naokraj.