potreboval by som poradit, menil som na svojej e61 kompresor, ventil, rele, filter, poistku a stale sa mi nedary uviest kompresor do chodu, diagnostika mi pise chybu: 5F B4 60 co som vycital ze nejaky usporny rezim.
Este doplnim ,dovod vymeny bolo ze kompresor zhorel , po nastartovany stale tlacil aj po zamknuti auta, kym som v panike stihol odpojit baterku tak uz bolo neskoro
Dobrý večer, Je potrebné použiť diag.ISTA D pravdepodobne sa r.j. EHC nachádza v tzv. Transportnom móde. Tento treba cez servisné funkcie zrušiť. Potom by sa mala funkcia spúšťania kompresoru obnoviť.
Dobrý večer, Je potrebné použiť diag.ISTA D pravdepodobne sa r.j. EHC nachádza v tzv. Transportnom móde. Tento treba cez servisné funkcie zrušiť. Potom by sa mala funkcia spúšťania kompresoru obnoviť.
cez IMPU sa to dat nebude ? pojde mi na ISTE D kabel co mam na IMPE _?
S impou som to doteraz neriešil treba pozrieť či je v ponuke servisná funkcia na zrušenie transportného módu ak áno potom hŕŕ na to. Ak nie potom len s ISTA D. Ak používate pri práci s inpou diag.rozhranie cez OMITEC tak potom sa to dá použiť aj na ISTU avšak záleží na tom akú verziu ISTA máte v compe nainštalovanú . Ono nie každá verzia má možnosť prepínania diag.rozhrania medzi OMITEC a I - com . V prípade že Vám dôjde munícia môžte sa ozvať. Kontakt na mňa Vám dám do ss.
Tak sa mi to nakoniec podarilo cez impu , bolo to trapenie lebo impa stale vyhadzovala edias error a to som mal uz tretiu verziu.. Bolo to nastavene na production mode, na vyber som mal Garage, Shipping a LowTol mode, dal som garage a pekne dufukalo, ani ho nebolo pocut ze tlaci, ked to porovnam so starym kopresorom.
Potreboval by som este poradit, ze v akom mode to ma byt zapnute a ci tam treba este vykonat nejake nastavenia , pripadne kalibraciu. Dakujem