... všetko o BMW ...
airbone napísal:Nie vsetko co je tu napisane je pravda. BMW reglery nevyraba, robi ich VALEO pre BMW, ci kupis original REGLER z BMW v baliku je VALEO VL-2 (podla altiku) je na nom len BMW cislo na krabici, kazdopadne ci kupis uz to VALEO ci original z BMW je rozdiel v cene cca 10-15 EUR, riesil som to uz nie raz...Mylis sa. To ci tam je Valeo alebo ci robi alebo nerobi prvovyrobu je uplne fuk. Valeo ziadny BMW regler nepredava a ani nemoze, je to suciastka ktora sa da kupit len od dealera BMW! Alternator bude dobry ale regler musis dat taky ako tam ma ist od BMW. Ten ma svoje cislo dielu, a ma vnutri processor ktory komunikuje s BSD a riadi ho. Na tom alternatore budes mat regler ktory s tym spolupracovat nebude, lebo je univerzalny. Konektor ti sediet bude, ale myslim ze je otoceny naopak alebo do ineho smeru. To je prva vec ktora sa musi cloveku zdat divna.
Takze ked to tam pripojis, bude dobijat, ale bude neustale pisat chybu komunikacie (chyba komunikacie alternatora) a bude to robit nadalej galibu. Pocitaj s tym ze tu novu baterku ti to vymlati mozno aj za pol roka, alebo ju bude prebijat a bude sa prilis zohrievat (a nechcem ani pisat co moze pri takejto veci nastat). Druha kombinacia bude ze tam das ten svoj regulator z povodneho alternatora a bude to robit nadalej tak istu galibu pretoze podla popisu co ti to robi, bude v prdeli prave ten regulator. Ja som to riesil taktiez na E60ke, 2x. Spusta ludi tak isto. Rovnake symptomy - vypinanie systemov pocas jazdy z dovodu kratkodobych a nahodnych vykyvov napatia (mozne zmerat len ak by si jazdil s osciloskopom, meranie s multimetrom u garazmajstrov nepomaha zistit tuto zavadu).
Ak ti vypnu nahodne systemy za jazdy, budu v nich ulozene chyby ohladne podpatia alebo prepatia. Neexistuje aby sa neulozila chyba....
Keby si pocital a pohladal viac, usetril by si.... Riesilo sa to tu na fore xxx krat. Budes mat novy altik, ale mozno zbytocne....Lebo stacilo skusit vymenit ten regler....
TT-SIMIK napísal:Toto je spravna info,tie reglery som kupoval aj ja mimo BMW od valea a vsetky idu,lebo som kupil identicky....Bolo ich okolo 20ks k dnesnemu dnu....Ano pokial stihnes vymenit uhliky skorej ako prerazi regler ktory sa presne ukaze prebijajim na 18V tak moze origo regulator fungovat do smrti,ked sa budu kazdych 200tis menit uhliky,samozrejme ze medene casti na rotore nevydrzia tolko....