Streda, 11. Februára 2015, 08:51
Poprosil by som o konštruktívnu radu. Mám problém s kúrením, aspoň teda tak dedukujem. Začalo to po asi polhodinovej jazde po diaľnici. Zacítil som zápach spáleniny. Nebolo to veľmi intenzívne. Žiadny dym, len zápach. Potom sa mi to stalo za pár minút znova. Smrad cítiť na len cca minútu, dve. Za dva dni som išiel ráno do práce a smrad sa na mňa vyvalil hneď po naštartovaní. Hneď som to vypol a od vtedy používam iné auto. Po týždni som sa to pozrel.
Pre elimináciu možnosti nasávania smradu z motora som odstránil peľové filtre, zakryl motor fóliou a bez naštartovania pustil ventiláciu. Mierny zápach bol cítiť. Bolo to vonku, na čerstvom vzduchu. Podľa toho teda usudzujem, že pôvod je v kúrení. Odstrojil som palubovku zospodu, z oboch strán, stredový panel som odstránil aj s rámikom (výduchy, CCC, panel kúrenia...). No nevedel som sa dostať k regulátoru, či ventilátoru. Než budem pokračovať s demontážou celej palubovky, potreboval by som vedieť, či niekto nemá nejaký fígeľ, ako sa k týmto komponentom dostať jednoduchšie. Poprípade iný typ, skúsenosť. Hrám sa a rozoberám síce rád, no momentálne mám málo času žiadnu teplú garáž...
Ď.
Ja neviem...