... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

obchodna sekcia
 
wikyxxx
Príspevky: 651
Registrovaný: 12.12.2012
Auto: E60 530d
Kraj: Bratislavský

Re: DPF,neviem si rady

Utorok, 10. Decembra 2019, 17:53

PeqpeK napísal:
Neviem kade to jazdilo cely zivot, malo to uz niekolko majitelov...pisal si ze “nebudu fungovat poriadne nikdy”. Tak som dal dva realne priklady ;)
Na mojich trasach 30km okreska do roboty 30km spat plus sem tam dialnica 30 km nefungovalo to .... regeneracia kazdych 300 km Ked som ju 2x prerusil uz auto v nudzaku...
Teraz jazdim tie iste trasy inym autom tiez diesel s dpf regeneruje mi tak raz za 1000-1400 km. Ak nestiham doregenerovat ze sa ponahlam tak po dalsom.starte regeneracia pokracuje... toto na bmw nefungovalo....
Ako som pisal hore islo dpf off plus chip v tp eu3 a nemusel som riesit chujoviny..

( na aute sa dal novy katalyzator egr termosty zhavice vstreky na kontrole nova lambda sonda vaha vzduchu a dpf bolo vycistene v advanc pure, snimac dif tlakov vymeneny)

Po vycisteni hned za 40 km uz bola hlaska ze dpf znecistene pritom na volnobeh protitlak 5mbar... za 1500 km uz bolo 50 mbar na volnobeh a uz neregenoroval... ale po dobu 1500km stihol 3x
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7472
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: DPF,neviem si rady

Utorok, 10. Decembra 2019, 17:59

Cize jedno auto kde to nefunguje = v ziadnom z tych motorov to nefunguje? :) to je tvoja jedna skusenost, mal si smolu
 
Užívateľov profilový obrázok
pista170
Príspevky: 239
Registrovaný: 27.5.2008
Auto: e60 530d
Kraj: Žilinský

Re: DPF,neviem si rady

Piatok, 31. Januára 2020, 23:48

este jedna otazocka. Moze mat funkcnost EGR termostatu vpliv na kvalitu regeneracie? Dnes sm dal zase nutenu, teplota motora okolo 80°C, regeneraciu spustilo, teplota pred DPF len do 570°C, viac nie. Viď prilozena foto. Po regeneracii sa protitlak moc nezmenil. Pridavam este foto pri teste snimaca protitlaku. Hodnoty s v strede maximalnych. Na druhom aute mam vyrazne nizsie.
Myslite, ze by sa oplatilo skusit vymenit ten EGR termostat?
Prílohy
20200131_225006.jpg
20200131_223450.jpg
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7472
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: DPF,neviem si rady

Sobota, 1. Februára 2020, 22:42

funkcnost egr termostatu ma hlavne vplyv na teplotu motora. hlavny si menil, ci preco riesis iba egr termostat a nie oba? co sa tyka protitlaku, ak mas snimac dobry, tak uz proste ma ten filter daco za sebou :)
 
Užívateľov profilový obrázok
Hugino
Príspevky: 4077
Registrovaný: 5.3.2012
Auto: E61&E70
Kraj: Bratislavský

Re: DPF,neviem si rady

Nedeľa, 2. Februára 2020, 16:36

Ak ti kolíše teplota, niekedy aj +- 100 stupňov a nevie sa zohriať na tých 600/700 stupňov či koľko to má byť, tak keramika v DPF je už v piči. Riešenie je buď nové OEM alebo OFF
E70 X5 4.8i
E61 530d LCi
Ex E39 540iA Touring " Alles unter acht zylinder ist sozial..."
 
Užívateľov profilový obrázok
Patricius
Príspevky: 1176
Registrovaný: 11.9.2009
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: mám

Re: DPF,neviem si rady

Nedeľa, 2. Februára 2020, 18:33

Alebo predať káru a je po probléme
[E61 525dA] ex
[E39 530dA] ex
 
wikyxxx
Príspevky: 651
Registrovaný: 12.12.2012
Auto: E60 530d
Kraj: Bratislavský

Re: DPF,neviem si rady

Nedeľa, 2. Februára 2020, 19:18

Ked zhasnes motor ukazuje snimac 0 mbar ? Akym stylom si isiel regeneraciu ? Ked chces dosiahnut nad 600 musis to drzat okolo 2500 otacok...
20 mbar je dost na volnobeh ... ak ani po regeneracii neklesa protitlak tak bud cidlo klame alebo proste dpf je plne niecoho co nevie spalit.
Ideal by bolo vybrat ho von pozret kamerov z kazrej strany ci nema prasklinu alebo neni inak poskodeny a vyskusat ho ci je kat este funkcny. Video najdes na Yt kanalu Fcd diagnostik :)
 
Užívateľov profilový obrázok
pista170
Príspevky: 239
Registrovaný: 27.5.2008
Auto: e60 530d
Kraj: Žilinský

Re: DPF,neviem si rady

Nedeľa, 9. Februára 2020, 23:06

Keď motor vypnem, tak protitlak je 0 mbar. Termostaty som menil asi pred dvoma rokmi. Skusil som teraz vymeniť EGR termostat (začínam od najlacnejšieho), ale teplota motora je stale od 79°C do 82°C. Regeneráciu pustí, ale niečo s tou teplotou motora nie je v poriadku. Teraz idem skúsiť vymeniť hlavný termostat. Keď som ich menil minule, tak teplota bola okolo 88 - 90°C.
Hlavná otázka pre fundovaných znie, môže mať teplota motora vplyv na teplotu na DPF pri regenerácii?
Skúsim vymeniť ten hlavný termostat, ak teplota nestúpne, tak ostava posledný, na automate, hadicu som skúsil priškrtiť na chvílu, ale teplota hore nešla.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: hello_its_jurja a 7 neregistrovaných