... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Milosss
Príspevky: 2235
Registrovaný: 30.6.2009
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PN - BA

Re: DPF,neviem si rady

Utorok, 4. Júna 2019, 08:35

Mňa by zaujímalo, či pri tej prestavbe na Euro 3 bol zmenený aj štítok, na ktorom je uvedený ten súčiniteľ absorbcie či ako sa to volá, ktorý majú autá s DPF nižší, ako autá bez.
Nur Original ist Legal.
 
PetoK
Príspevky: 9686
Registrovaný: 11.7.2007
Kraj: Žilinský

Re: DPF,neviem si rady

Utorok, 4. Júna 2019, 08:54

To je to najmenej, problém je ze to je úplný nelegálny nezmysel... Žiadnu takúto prestavbu BMW nepovolí...
 
Užívateľov profilový obrázok
RACERMAN
Príspevky: 1381
Registrovaný: 16.10.2011
Kraj: Banskobystrický

Re: DPF,neviem si rady

Utorok, 4. Júna 2019, 10:46

Zmena softu na EU3 z EU4 v RJ podla mna urcite nie je dostatocna...kedze auta ktore maju EURO4 vysli z linky ako EURO 4 s DPF, tak to len tak nepojde ze hop a mam EU3 pred uradmi... kto to odklepol kedze je to viazane na VIN ? :D
E60 530d SILVER METALLIC, custom audio, video mod with wifi screen casting
Ex: E90 325i, E46 320d, CLK320, A6 2.8i, A4 2.6i, Passat 1.9Tdi 96kw, a vela iných
YAMAHA YZF R6, ATV QUAD
Servis, diagnostika, kódovanie,...ISTA, DIS, INPA, NCS, TOOL32, WinKFP...
Čistenie klimatizácie interiéru ozónom
 
PetoK
Príspevky: 9686
Registrovaný: 11.7.2007
Kraj: Žilinský

Re: DPF,neviem si rady

Utorok, 4. Júna 2019, 11:05

Jj, tak tak
 
wikyxxx
Príspevky: 651
Registrovaný: 12.12.2012
Auto: E60 530d
Kraj: Bratislavský

Re: DPF,neviem si rady

Utorok, 4. Júna 2019, 16:42

V technicaku je eu3 viac nikto nikdy riesit nebude.
 
Milanlajci
Príspevky: 5
Registrovaný: 1.12.2019
Auto: BMW E60
Kraj: Trenčiansky

Re: DPF,neviem si rady

Štvrtok, 5. Decembra 2019, 20:10

Dobrý deň poprosím o radu mám auto BMW 520 d rok 2006 kw 120 chcem poprosiť o radu dopocul som sa ktoré autá majú DPF že sa zapchaju na mojom aute je všetko Okey za to píšem čo bi bolo najlepšie naliať do nafty aby sa mi nezapchalo aby mi to vyčistilo vifukove potrubie trisky čerpadlá a lepšie štartovanie vás poprosím o radu čo by som mphom naliať bol som na benzínovej pumpe sú veľa druhov vás poprosím o radu ďakujem
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7479
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: DPF,neviem si rady

Piatok, 6. Decembra 2019, 10:55

Tie aditiva ti k nicomu nepomozu. DPF sa ti zapcha pri poruche motora, takze drz si motor v poriadku a nebude problem. Hlavne aby sa zohrieval (termostaty) a nemal v RJ ziadne chybove kody. Z casu na cas daj pozriet cez diagnostiku a vybavene.
 
pablohablo
Príspevky: 2553
Registrovaný: 14.1.2019
Kraj: Zahraničie

Re: DPF,neviem si rady

Piatok, 6. Decembra 2019, 13:55

popoko
Naposledy upravil/-a pablohablo v Utorok, 14. Septembra 2021, 09:47, upravené celkom 2 krát.
 
wikyxxx
Príspevky: 651
Registrovaný: 12.12.2012
Auto: E60 530d
Kraj: Bratislavský

Re: DPF,neviem si rady

Sobota, 7. Decembra 2019, 15:10

Proste stare motory ako m57n 160kw v e60 s dpf nebudu fungovat poriadne nikdy.... dpf je daleko od katu a nevie tam dosahovat teplotu aby sa poriadne vypalovali sadze.
Nove systemy uz maju oxicat a dpf v jendom obaly hned za turbom tam sa dosahuju ine teploty. Maju zvyseny vstrekovaci tlak castice su jemnejsie pri dokonalejsom spalovani.
 
delarock
Príspevky: 161
Registrovaný: 17.8.2014
Kraj: Košický

Re: DPF,neviem si rady

Sobota, 7. Decembra 2019, 16:26

ked clovek ma ok auto vie to vydrzat fakt dlho , ja na mojej 535 d som dal cistit dpf pri 240 000 km ked mi prvy krat zasvietila kontrolka. po vycisteni auto konecne ozilo trosku
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7479
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: DPF,neviem si rady

Nedeľa, 8. Decembra 2019, 10:30

wikyxxx napísal:
Proste stare motory ako m57n 160kw v e60 s dpf nebudu fungovat poriadne nikdy.... dpf je daleko od katu a nevie tam dosahovat teplotu aby sa poriadne vypalovali sadze.
Nove systemy uz maju oxicat a dpf v jendom obaly hned za turbom tam sa dosahuju ine teploty. Maju zvyseny vstrekovaci tlak castice su jemnejsie pri dokonalejsom spalovani.
To vysvetli zakaznikovi co ma 340k km na m57n s povodnym dpf, cistou vyfukovou koncovkou a krasnymi protitlakmi :)
Dalsiemu s m57n sme menili dpf pri 300k km aj to len preto lebo zdochla skrtiaca klapka a dlho jazdil bez nej.
 
wikyxxx
Príspevky: 651
Registrovaný: 12.12.2012
Auto: E60 530d
Kraj: Bratislavský

Re: DPF,neviem si rady

Utorok, 10. Decembra 2019, 06:56

Ale kade jazdi ? Tipujem dlhsie trasy min 50 km dialnica.
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7479
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: DPF,neviem si rady

Utorok, 10. Decembra 2019, 08:08

Neviem kade to jazdilo cely zivot, malo to uz niekolko majitelov...pisal si ze “nebudu fungovat poriadne nikdy”. Tak som dal dva realne priklady ;)
 
pablohablo
Príspevky: 2553
Registrovaný: 14.1.2019
Kraj: Zahraničie

Re: DPF,neviem si rady

Utorok, 10. Decembra 2019, 09:10

moja byvala e90/2005 s M47 ktoru som mal od 20000km ma momentalne 250000km, povodne DPF, momentalne ziadne problemy, koncovka cistucka. Jazdila mesto, raz za 2 tyzdne dlhsiu trasu po dialnici, ak som mal mesiac ze som nikde dlhsie nebol zobral som ju na dialnicu na pol hodinku a prefukol. Tankovane OMV, garazovane (cize v zime nemalo auto pri starte -10C ale 10C). Niekde som cital,ze aby sa ti DPF regenerovalo nesmie byt ziadna chyba na palubnom pocitaci, co mi tu sice borci vyvratili (vraj len specificke chyby to blokuju) ale asi len inzinieri v BMW vedia ako to skutocne je, pretoze raz pri 150000km som otalal s casovou vymenou peloveho filtra a po par mesiacoch zacalo DPF varovat, po "vymene" filtra cez diagnostiku a spusteni nutenej regeneracie zrazu vsetko v poriadku dalsich 100000km.
 
Užívateľov profilový obrázok
pista170
Príspevky: 239
Registrovaný: 27.5.2008
Auto: e60 530d
Kraj: Žilinský

Re: DPF,neviem si rady

Utorok, 10. Decembra 2019, 14:05

Ahojte, zapojím sa aj ja do diskusie,
v poslednom čase som spozoroval pri nútenej regenerácii DPF na e91 M47, že teplota pred DPF je nižšia ako 600°C (okolo 591°C). Pred pár mesiacmi bola štandardne nad 600°C (609 - 612°C), ako mávam aj na e60. Protitlak je zvýšený a po regenerácii moc neklesne - pri 2000ot je 56 mbar. Po dosiahnutí podmienok pustí regeneráciu bez problému, len tú teplotu nejde dosiahnuť ako predtým. Skúšal som zmeniť aj benzinku, ale žiadny rozdiel.
Nejaký nápad na čo skúsiť mrknúť? Na diag. žiadne chyby. Alebo DPF sa už porúča? Nájazd 230.000km.
Ďakujem za každú odpoveď.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných