... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
mitocross
Príspevky: 1040
Registrovaný: 10.2.2011
Auto: X5 40d 2013 MCB
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: doma

Re: Carly - iViNi app parametre

Streda, 24. Mája 2017, 09:06

Na novom sa mi regen spusta v meste po cca 200km a medzimesto cca 300km a niekedy viac.
Ked mas za sebou napr. dve prerusene regen., tak ti v Carly ukazuje aj 500km medzi regen - berie sa totiz len ukoncena regen.
Regen. sa nedokonci/prerusi, ked nema dostatocne podmienky - napr. nizke otacky (nedokaze aj s dostrekom nafty nastupat teplotu vypalovania), alebo prekroceny max.cas regeneracie (obvykle okolo 20min., potom prerusi), alebo si zastal a zacal cuvat, alebo ina zataz motora,.alebo.....
Istota dokoncenia byva len pocas rovnomernej jazdy nad 60 km/h. Prerusenie nie je az tak vynimocna vec. Ti ludia, co vobec taketo veci neriesia a behaju po meste, urcite kazdu chvilu prerusia regen. ked vypnu motor, takze tak... Auto by si s tym malo poradit.
Ak by si mal poruchu, resp. nieco co sposobuje "zle emisie", tzn, rychle plnenie, tak mozes zacat patrat: napr. vstrekovace, lambda sonda, DPF samotny, slaby kat. pred DPF, netesnost akehokolvek druhu, vaha vzduchu, turbo, straty oleja do vyfuku, ....atd, atd.
... too old to be alternative, too alternative to be old ...
PRINCÍP FUNGOVANIA DPF: https://youtu.be/DMA3MsgjRy4
PREČO SÚ V SANÍ KLAPKY A PREČO SÚ DÔLEŽITÉ:
https://www.auto.cz/klapky-v-sani-proc- ... otor-96035
 
tomikadze
Príspevky: 1039
Registrovaný: 10.8.2010
Kraj: Bratislavský

Re: Carly - iViNi app parametre

Štvrtok, 25. Mája 2017, 07:42

chalani citam to ako laik a mam pocit ze citam navod na zostrojenie raketoplanu.... len otazka.. na mojom sa menil novy DPF tusim v 2013 a auto odvtedy nabehalo cca 70000km...beham 90%mesto...zial...regeneracia sa spusta cca priemerne co si vsimnem raz za 2-3 tyzdne, afto ukazuje DPF 130000km... mozem byt v klude ci ?
samozrejme protecy, vif, termostaty nove auto bez poruch, staram sa
 
Užívateľov profilový obrázok
Prody
Autor témy
Príspevky: 192
Registrovaný: 17.4.2014
Auto: E61 LCI 530D xd 11/7
Kraj: Košický

Re: Carly - iViNi app parametre

Štvrtok, 25. Mája 2017, 20:46

podla tychto udajov ti velmi nikto nepomoze, viac by ti uz povedala aj zakladna diagnostika cez Carly. Pozriet hodnoty ake mas momentalne
 
Užívateľov profilový obrázok
Prody
Autor témy
Príspevky: 192
Registrovaný: 17.4.2014
Auto: E61 LCI 530D xd 11/7
Kraj: Košický

Re: Carly - iViNi app parametre

Streda, 31. Mája 2017, 19:01

Odkedy bol filter citeny som najazdil 1960km. Vacsina mimo mesta. Aktualna hodnota ash mass 0.36g.
PO uplnej regeneracii a prejdeni cca 40 km na dalsi den soot mass rychlo vybehla na 34g, regeneration requested 1, a na volnobeh differential pressure 18.8hPa na volnobeh, podobna hondota bola aj po regeneracii.
Mam screen shot este ked ash mass bola 38g a po regeneracii to zislo na 8hPa.
Uz neviem ci mam tu apku sledovat alebo jazdit dalej a nesledovat to.
Alebo je to normalne?
 
Užívateľov profilový obrázok
mitocross
Príspevky: 1040
Registrovaný: 10.2.2011
Auto: X5 40d 2013 MCB
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: doma

Re: Carly - iViNi app parametre

Streda, 31. Mája 2017, 22:16

Pri "rieseni" DPF sa zvykne pre istotu vymenit aj senzor tlaku a privodna hadicka k nemu. Moze davat zle udaje alebo prasknuta hadicka ho moze zblbnut. Mala pravdepodobnost, ale po tolkych rokoch...
Ak nie je problem v senzore tlaku, tak treba dufat, ze po cisteni sa skutocna hodnota popolceka/priechodnosti aspon zhruba priblizuje nastavenej/vynulovanej hodnote. V opacnom pripade je system zblbnuty. Jedno z rizik cistenia.
Snad sa to casom upravi. Uvidis.
... too old to be alternative, too alternative to be old ...
PRINCÍP FUNGOVANIA DPF: https://youtu.be/DMA3MsgjRy4
PREČO SÚ V SANÍ KLAPKY A PREČO SÚ DÔLEŽITÉ:
https://www.auto.cz/klapky-v-sani-proc- ... otor-96035
 
Užívateľov profilový obrázok
Prody
Autor témy
Príspevky: 192
Registrovaný: 17.4.2014
Auto: E61 LCI 530D xd 11/7
Kraj: Košický

Re: Carly - iViNi app parametre

Utorok, 25. Júla 2017, 18:30

Zdravim,
po cisteni filtra a najazdeni nejakych 4k km nepocitujem ziadnu zmenu. Dokonca si mysli ze cistenie uskodilo filtru. Pred cistenim tlak po regeneracie zisiel na cca 8hPa.
Teraz po uplnej regeneracii su hodnoty vyse 15hPa. Senzor tlaku ani nic podobne som nedal menit, zatial, auto bolo na obhliadku ale nic nezvycajne sa nezistilo. Asi bude lepsie nepozerat do tej appky.
Rad by som sa opytal ci ma niekto odsledovane:
1- soot mass zvykne po regen. postupne stupat a pri kludnej jazde sa potom drzi na hodnote 29.99, je to podobne u vas?
2-pri cca 160km/h hodnota stupa postupne, priklad nizsie po dnesnej jazde a uplnej regeneracii po 74km dialnice vacsinou je soot mass na 29g, Pri nizsiej rychlosti, ktora ale musi byt fakt stabilna sa hodnoty postupne znizuju. Staci ale ze na par sekund dam plny kotol a soot mass vybehne aj o 15g hore

nizsie hodnoty v Parking mode:
Distance travelled since the last regen. 73km
Soot mass 29.84g
Differential pressure across partic. filter 16.88hPa
Exhaust back pressure before partic. filter 980hPa
 
Užívateľov profilový obrázok
mitocross
Príspevky: 1040
Registrovaný: 10.2.2011
Auto: X5 40d 2013 MCB
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: doma

Re: Carly - iViNi app parametre

Utorok, 25. Júla 2017, 20:41

1- ano - lebo vstupne hodnoty stale prepocitava,priemeruje,....
2- ano - rovnaky dovod ako hore
... too old to be alternative, too alternative to be old ...
PRINCÍP FUNGOVANIA DPF: https://youtu.be/DMA3MsgjRy4
PREČO SÚ V SANÍ KLAPKY A PREČO SÚ DÔLEŽITÉ:
https://www.auto.cz/klapky-v-sani-proc- ... otor-96035
 
Užívateľov profilový obrázok
Prody
Autor témy
Príspevky: 192
Registrovaný: 17.4.2014
Auto: E61 LCI 530D xd 11/7
Kraj: Košický

Re: Carly - iViNi app parametre

Sobota, 15. Februára 2020, 11:34

Carly ukazuje 2 hodnoty:
- Differential pressure across partic. filter


-Differential pressure across partic. filter (raw value)
Ktoru mam sledovat co sa tyka hodnot?

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných